Центр надання адміністративних послуг

Інформаційні та технологічні картки станом на 15 серпня 2013 року

До уваги суб’єктів господарювання та громадян Турківського району!

а виконання доручення голови Львівської облдержадміністрації від 04.07.2013 №80/0/6-13 та з метою подолання адміністративних бар’єрів, спрощення вдосконалення процедури надання адміністративних послуг, створення зручних і сприятливих умов підчас отримання адміністративних послуг Турківською райдержадміністрацією розроблено проект розпорядження голови районної держадміністрації «Положення про Центр надання адміністративних послуг Турківської районної державної адміністрації Львівської області», що передбачає утворення Центру надання адміністративних послуг Турківської райдержадміністрації та затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг.
Проект розпорядження «Положення про Центр надання адміністративних послуг Турківської районної державної адміністрації Львівської області» та аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження голови Турківської районної державної адміністрації можна завантажити ТУТ

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту розпорядження голови райдержадміністрації «Положення про Центр надання адміністративних послуг Турківської районної державної адміністрації Львівської області» та аналізу регуляторного впливу до вказаного проекту розпорядження.

Пропозиції та зауваження приймаються в усній та письмові формі відділом економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та туризму райдержадміністрації, державним адміністратором дозвільного центру райдержадміністрації за адресою 80600, Львівська область, м.Турка, вул. Січових Стрільцівк, 62 та за телефонами: (0269) 31210, . Письмові зауваження та пропозиції надсилайте на адресу: turka_rda@ukr.net

__________________________________________________________________________________

 

 

423

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» протягом 2013 року в містах обласного значення та районах області проводиться робота зі створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Турківською райдержадміністрацією прийнято рішення про створення Центру надання адміністративних послуг як окремого структурного підрозділу РДА, з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг:
– прийняття на підставі закону за зверненням конкретної фізичної або юридичної особи адміністративного акта, спрямованого на реалізацію та захист її прав і законних інтересів та на виконання особою визначених законом обов’язків (отримання документу дозвільного характеру, сертифіката, посвідчення, інших документів;
– реєстрації: фактів (актів, робіт, акцій), суб’єктів, прав, об’єктів, в тому числі легалізації суб’єктів і актів (документів);
– акредитації, атестації і сертифікації: суб’єктів, об’єктів (предметів), діяльності (процесів);
– інших видів діяльності, за допомогою яких заінтересованим фізичним і юридичним особам надається, підтверджується або роз’яснюється певний юридичний статус.
Переваги ЦНАП
 Орієнтація на потреби замовника послуги
 Запровадження принципу «єдиного офісу»
 Оперативне надання послуг
 Розширені та зручні “прийомні години”, в тому числі робота без обідньої перерви
 Доступність інформації з різних джерел (інформаційні термінали, стенди, телефон, сайт тощо)
 Комфортні умови очікування та заповнення документів.
В рамках налагодженої співпраці між облдержадміністрацією та Львівською дирекцією УДППЗ «Укрпошта» в області реалізується проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Метою проекту є створення для споживачів адміністративних послуг ефективного механізму доступу до адміністративних послуг, прозорості процедури та легкості отримання результату. На практиці це означає, що будь-який громадянин або суб’єкт господарювання зможе через відділення поштового зв’язку:
• отримати інформацію про види та терміни надання адміністративних послуг, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації стосовно адміністративних послуг;
• відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання документу в рамках адміністративних послуг, поштовим відправленням (лист, бандероль, посилка) з оголошеною цінністю та описом вкладення на адресу Центру адміністративних послуг, а потім отримати кінцевий документ також через пошту (у поштовому відділенні або через листоношу).
У Турківському районі участь у проекті візьмуть майже всі відділення поштового зв’язку. На початковій стадії впровадження проекту через відділення поштового зв’язку будуть надаватись адміністративні послуги відділом містобудування, будівництва та архітектури, службою у справах дітей, відділом освіти, молоді та спорту, управлінням агропромислового розвитку, управлінням праці та соціального захисту населення Турківської райдержадміністрації.

Консультації з даного питання можна отримати у державного адміністратора Турківської райдержадміністрації та за телефоном (03269)31699.