Звіт відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації про проведену роботу у 2015 році та формування планів на 2016 рік

images (1) Сьогодні, під керівництвом голови районної державної адміністрації Олександра Лабецького, за участі керівника апарату райдержадміністрації Мирона Бойка та заступника керівника апарату-начальника організаційного відділу Богдана Москаля заслухано звіт відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації про проведену роботу у 2015 році та формування планів на 2016 рік.

Основним завданням відділу з питань надання адміністративних послуг Турківської районної державної адміністрації є обслуговування всіх суб’єктів звернення щодо якісного надання адміністративних послуг на відповідному рівні у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, згідно діючого законодавства. Перевага полягає в тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко зазначений день, передбачений  законодавством. Саме адміністратор, а не заявник,  контролює терміни виконання послуги суб’єктами надання. Адміністратор, за необхідності, за допомогою телефонного чи поштового зв’язку  повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення. Відділ здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністраторів і всі адміністративні послуги суб’єкти звернень  можуть отримувати в одному місці.  У своїй діяльності відділ керується  Конституцією України,  законом  України “Про  адміністративні послуги” та іншими нормативно-правовими  актами.

Загальної кількості видів адміністративних послуг що надаються через центр надання  адміністративних послуг постійно збільшується. Як свідчить слайди, на момент створення Центру в 2013 році, згідно Переліку  було передбачено надання 33 видів адміністративних послуг і з них було надано 15. В 2014 році кількість зросла до 57 видів послуг і було надано 299 адміністративних послуг. В 2015 році кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр  адміністративних послуг, з включенням послуг  органів виконавчої влади, перелік яких затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р, вже  становила 82 види (суб’єктом надання яких є управління соціального захисту населення Турківської райдержадміністрації (18), Державна реєстраційна служба України (29), управління Пенсійного фонду України в Турківському районі Львівської області (2), відділ містобудування та архітектури Турківської райдержадміністрації (3), відділ Держгеокадастру у Турківському районі Львівської області (21); Турківський РС ГУ ДМСУ у Львівській області (міграційна служба) (9)); На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання розроблені інформаційні та технологічні картки.

 

На протязі  2015 року через центр адміністративних послуг надано 3754   адміністративних послуг, суб’єктоми надання яких є ;

 

Адміністративний орган / адміністративна послуга Кількість 
Відділ Держгеокадастру у Турківському районі Львівської області 2529
  Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 480
  Видача довідки з Державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-ЗЕМ) 664
  Видача довідки про: 1) наявність та розмір земельної частки (паю) 2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) 12
  Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку 72
  Державна реєстрація земельної ділянки 999
  Виправлення технічної помилки у відомостях з  Дер жавного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу 3
  Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу 1
  Надання відомостей  з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру 1
  Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку 297
Відділ містобудування та архітектури Турківської районної державної адміністрації 69
  Надання будівельного паспорта на забудову земельної ділянки 58
  Надання будівельного паспорта на реконструкцію (реставрацію) 2
  Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки 5
  Надання містобудівних умов та обмежень на реконструкцію зі зміною цільового та функціонального призначення, зовнішніх геометричних параметрів 4
Реєстраційна служба Турківського районного управління юстиції Львівської області 670
  Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 7
  Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 11
  Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 96
  Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року 4
  Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі 8
  Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи 3
  Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно 2
  Державна реєстрація права власності на нерухоме майно 465
  Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням 36
  Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем 32
  Державна реєстрація юридичної особи 2
  Реєстрація громадського об’єднання 2
  Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 2
Турківський РС  ГУ ДМС України у Львівській області 420
  Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-и і 45-и річного віку 10
  Зняття з реєстрації місця проживання 1
  Оформлення і видача паспорта громадянина України 407
  Реєстрація місця проживання/перебування  2
Управління соціального захисту населення Турківської районної державної адміністрації 66
  Видача посвідчень батьків з багатодітної сім’ї 14
  Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї 1
  Видача посвідчень дитини з багатодітної сім’ї 46
  Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям 1
  Призначення та виплата житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 4
Всього по  Центру надання адміністративних послуг   Турківської  районної державної адміністрації 3754

 

Режим роботи  зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: шість днів на тиждень, у тому числі у суботу, без обідньої перерви. В приміщенні центру надання адміністративних послуг суб’єкти звернення можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Працівниками відділу всім суб’єктам звернень надаються змістовні консультації з питань надання адміністративних послуг.

З метою належної організації спільної діяльності протягом року  неодноразово проводилися  зустрічі з керівниками органів виконавчої влади, що надають адміністративні послуги щодо обговорення питань оптимізації та вдосконалення процесу надання адміністративних послуг.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства,  здійснюється контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг та місцевих дозвільних органів.

Забезпечено підключення Центру надання адміністративних послуг до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та здійснюється прийом документів у сфері реєстрації речових прав. А також забезпечено підключення до Єдиною державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців для отримання відомостей, як органу влади та отримано доступ до програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців адміністраторам центру надання адміністративних послуг.

На протязі року неодноразово приймалась участь у навчальних семінарах в облдержадміністрації, головному управлінні юстиції у Львівській області, Львівському регіональному інституті державного управління.

 

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг планується запровадження проведення соціологічного опитування шляхом анонімного анкетування. Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість також за допомогою «скриньки для звернень громадян»

В подальшому в Центрі планується впровадження електронного документообігу. Загалом,  у Центрі надання адміністративних послуг створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь – які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*