ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН до органів Пенсійного фонду України як засіб реалізації права на пенсійне забезпечення

скачанные файлы (1)Однією із складових права на соціальний захист, визначеного ст. 46 Конституції України являється право на пенсійне забезпечення. Чинним законодавством забезпечення реалізації вказаного права покладено на органи Пенсійного фонду України.

Так, управління Пенсійного фонду України в Турківському районі Львівської області (здійснює перерахунок) і виплачує пенсії, та інші соціальні виплати відповідно до законодавства, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсійного та іншого соціального забезпечення, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством, надає застрахованим особам інформацію, що міститься на їх персональних облікових картках у реєстрі застрахованих осіб, проводить у межах своїх повноважень інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення, здійснює розгляд звернень, заяв та скарг підприємств, установ, організацій і громадян з питань діяльності Фонду, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг тощо.

Спробуємо проаналізувати реалізацію права громадян на пенсійне забезпечення через призму діяльності органів Пенсійного фонду України щодо розгляду звернень, заяв та скарг громадян з питань, які стосуються пенсійного забезпечення на прикладі управління.

Реалізація  права громадян на звернення посідає особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів, в тому числі і права на пенсійне забезпечення. У ст. 40 Конституції України визначено право осіб та громадян направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Порядок реалізації такого права визначено Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про доступ до публічної інформації» та іншими законними та підзаконними нормативно-правовими актами.

Вважаємо, що звернення громадян являється найбільш простим, ефективним, економним та доцільним з точки зору економії часу способом захисту прав, свобод та інтересів громадян.

Так, з початку 2015 року управління ПФУ в Турківському районі Львівської області було розгляну 2099 звернень щодо призначення перерахунку пенсії, 2334 особам надано роз’яснювальні та консультаційні послуги, 93 особам надано роз’яснення під час роботи «гарячої телефонної лінії», розглянуто 23 письмових звернень та 19 звернень, які надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр».

На сьогоднішній день спостерігається тенденція збільшення кількості звернень громадян, така тенденція зумовлена трансформаційними  процесами в українському суспільстві, реформуванням пенсійної системи, динамічними змінами в законодавстві, непопулярною діяльністю Уряду нестабільною ситуацією на Сході країни тощо.

Однак і в таких складних умовах органи Пенсійного фонду України належним чином та вчасно розглядають звернення громадян з питань, які стосуються пенсійного забезпечення.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*