Збільшення експорту української переробленої та нішевої продукції – завдання номер один для Мінагрополітики

Вітчизняний аграрний сектор – це локомотив української економіки, експорт аграрної продукції сьогодні формує 40% усього експорту країни. Розвиток експорту української нішевої та переробленої продукції з доданою вартістю – пріоритетне завдання для Мінагрополітики у рамках розробленої стратегії реформування “3+5″.

Про це заявила заступник міністра аграрної політики та продовольства з питань євроінтеграції України Ольга Трофімцева під час дискусійної панелі “Стратегії виходу українських компаній-виробників продуктів харчування на зовнішні ринки. Сценарій ефективного партнерства з провідними міжнародними компаніями”, що відбулась на XVI Міжнародному економічному форумі у Львові.

“Розвиток експорту української нішевої та переробленої продукції з доданою вартістю – це мета номер один для нашої команди. Головним гравцем у цьому виробництві в Україні є малий та середній фермер. Для збільшення шансів підкорення вибагливого міжнародного ринку, малим та середнім виробникам необхідно об’єднуватись у спільні кластери. Іноземні продавці активно захищають свої позиції на міжнародних ринках та бачать велику конкуренцію в українських виробниках”,- розповіла заступник Міністра.

Вона додала, що Мінагрополітики спільно з МЕРТ та представниками бізнесу активно працюють над розробкою механізмів для диверсифікації географічних ринків збуту для вітчизняної продукції. “На першій консультації ми напрацювали попередні дуже цікаві ніші для експорту аграрної продукції і суміжних секторів. Український аграрний сектор – це не лише виробництво сільськогосподарської продукції, але й технології та IT”,- додала Ольга Трофімцева.

Заступник Міністра розповіла, що Мінагрополітики допомагає українським представникам бізнесу різноманітними інструментами: інформаційна підтримка про шляхи експорту, вирішення логістичних питань, маркування, фінансування та координує з іноземними бізнес-партнерами. “Ми йдемо на зустріч українським бізнесменам, але нам необхідно чути сформульовану активну позицію. Одним з варіантів для діалогу я бачу спільні або В2В заходи та торговельні місії”, – прокоментувала вона.

Ольга Трофімцева розповіла, що Мінагрополітики спільно з іншими органами влади сприяє створенню більш комфортних умов для українських виробників для освоєння ними зовнішніх ринків. А саме це зниження регуляторних бар’єрів, розширення можливостей українських експортерів завдяки створенню нових Зон Вільної Торгівлі.

“Коли ми кажемо про диверсифікацію ринків, йдеться не тільки про Європу, але й країни Африки, Азії та інші. Наша продукція матиме попит, головне, щоб український виробник був відповідальним щодо якості своєї продукції та підтримував свій імідж надійного партнера”, – резюмувала Ольга Трофімцева.

Під час форуму представники українського бізнесу подякували Міністерству аграрної політики та продовольства за відкритість та активну позицію підтримки українського виробника.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*