За півроку служба 112 опрацювала понад 25 тисяч звернень громадян

З 1 січня до  1  липня 2016 року служба 112 опрацювала 25 195 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 505 було скеровано на екстрену службу 101, 7712 звернень – на 102, 5723 звернень – на 103, 317 звернень – на 104, 10 858 звернень – на “Гарячу лінію області”.

На “Гарячу лінію області” громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.

Із зареєстрованих  звернень за місяць  10 613 заявникам надано відповіді, ще 245 звернень перебуває на розгляді.

Нагадаємо, що з 1 липня 2016 року на базі Львівського обласного контактного центру запрацюваласпеціальна послуга, що дозволить глухонімим громадянам за єдиним номером отримати допомогу екстрених служб.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*