Володимир Харчук зустрівся із представником європейської компанії із виробництва залізобетонних шпал

IMAG1366

Львівщина відмовлятиметься від використання дерев’яних шпал під час будівництва залізничної та колійної дороги. Це відповідає вимогам Європейського Союзу, а також міжнародним стандартам якості залізничних доріг. Натомість буде залучено нові технології та використання залізобетонних шпал.

Про це йшлося сьогодні, 25 липня, під час зустрічі заступника голови Львівської облдержадміністрації Володимира Харчука із представником німецької компанії RAIL.ONE Йоргом Душем.

Володимир Харчук наголосив, що облдержадміністрація зацікавлена в активізації та подальшому розвитку економічної співпраці, зокрема, залученні німецьких інвестицій в економіку області.

Також він поінформував, що в області планується реалізація кількох проектів щодо облаштування залізничної інфраструктури, а це є своєрідною платформою для німецьких інвесторів.

Своєю чергою Йорг Душ задекларував наміри активно працювати в Україні. Однак, за його словами,  перед  тим, як розгорнути масштабне виробництво, необхідно, аби ринок України був відкритий для їхньої продукції: «Якщо буде попит на наші залізобетонні шпали та іншу продукцію, то ми готові будувати на території області новий завод, або створити тимчасове виробництво», – повідомив Й. Буш.

Водночас заступник голови ОДА повідомив, що Львівська область зацікавлена у реалізації нових інфраструктурних проектів, в тому числі й у сфері залізничного транспорту і готова надати максимальне сприяння у процесі входження німецького інвестора на український ринок.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*