Упродовж травня “Служба 112″ опрацювала понад 10 тисяч звернень

З 1 травня до 1 червня служба “112” опрацювала 10 239  звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень – 92 скерували на екстрену службу 101, 2245 звернень – на 102, 1552 звернень – на 103, 106 звернень – на 104, 6244 звернень – на “Гарячу лінію області”.

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.

Із зареєстрованих звернень за місяць 5548 заявникам надали відповіді, ще 696 звернень перебуває на розгляді.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*