Упродовж липня “Служба 112″ опрацювала понад 16 тисяч звернень

З 1 липня до 1 серпня служба “112” опрацювала 16 761 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень  92 скерували на екстрену службу 101, 2940 звернень – на 102, 1946 звернень – на 103, 80 звернень – на 104, 11703 звернення – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Із зареєстрованих  звернень за місяць – 11119 заявникам надали відповіді, ще 584 звернення перебуває на розгляді.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*