Упродовж квітня “Служба 112″ опрацювала понад 4 тисячі звернень

З 1 квітня до 1 травня служба “112” опрацювала 4311 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 79 було скеровано на екстрену службу 101, 1250 звернень – на 102, 830 звернень – на 103,46 звернень – на 104, 1415 звернень – на “Гарячу лінію області”.

На “Гарячу лінію області” громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства.

Із зареєстрованих  звернень за місяць 1276 заявникам надано відповіді, ще 139 звернень перебуває на розгляді.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*