Управління Пенсійного фонду України у Турківському районі інформує щодо забезпечення права громадян на звернення

загруженноеУправління Пенсійного фонду України в Турківському районі Львівської області (далі – Управління) приділяє особливу увагу роботі зі зверненнями громадян. Не стало винятком і робота управління протягом 11 місяців 2014 року.

Загалом, у сучасному світі ключовим показником демократизму держави є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особливе ж місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їхнього права на звернення. В Управлінні приділяють особливу увагу створенню належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян», указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів уряду.

Серед пріоритетів діяльності Управління – подальше підвищення якості обслуговування громадян, зокрема зменшення необхідності відвідування установи Фонду і часу обслуговування, своєчасне, доступне і зрозуміле інформування громадян про зміни в пенсійному законодавстві, їхні права та обов’язки. До того ж приділяється увага подальшому впровадженню сучасних інформаційних технологій, спрямованих на оптимізацію функціональних процесів у роботі Фонду, спрощенню взаємодії з органами влади, підприємствами, установами та організаціями і поліпшенню обслуговування громадян.

 

Кількість звернень

На виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» №109 від 07.02.2008 року Управління надає відповіді на звернення громадян, вживає заходи щодо підвищення персональної відповідальність за випадки неякісного їх розгляду та забезпечує права заявників на ознайомлення з матеріалами перевірок.

Стан роботи зі зверненнями громадян регулярно аналізують на спільних нарадах і колегіях при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Львівській області. Як правило, повторні звернення та з найгостріших питань, порушених у зверненнях громадян розглядаються за участю заявників на Комісіях та обговорюються шляхи розв’язання та вирішення звернення по суті.

Дані проведеного моніторингу показали, що протягом 11 місяців 2014 року до Управління надійшло 21 письмове звернення.

 

В електронному вигляді

Забезпечуються умови щодо розширення доступу застрахованих осіб і пенсіонерів до їхніх персональних даних у системі персоніфікованого обліку.

Органи Фонду надають послуги через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Доступ до інформації, розміщеної на веб-порталі, здійснюється відповідно до Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді №16-1, затвердженого постановою правління Фонду від 07.09.2012 року.

Незалежно від реєстрації на веб-порталі, громадяни мають можливість отримати інформацію про: порядок реєстрації громадян у базі даних на веб-сторінці; права, обов’язки і відповідальність отримувачів пенсійних та інших виплат, які здійснює Фонд; систему територіальних органів Фонду. До того ж на порталі можна довідатися адреси розташування, номери телефонів територіальних органів, загальну інформацію про умови і порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, сплату обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється територіальними органами, про формування і надання звітності, встановленої законодавством, про зразки бланків заяв, інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, видачі свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування і пенсійних посвідчень.

Станом на 1 грудня 2014 року в базі даних веб-порталу вже зареєстровано 32 громадян. Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжується.

 

Особисті прийоми

Організація особистого прийому громадян постійно вдосконалюється. В Управлінні Фонду працює приймальня громадян, у якій консультації надають спеціалісти по роботі зі зверненнями громадян і з питань пенсійного забезпечення.

Протягом 11 місяців 2014 року на особистому прийомі в Управлінні побувало 231 відвідувачів.

З метою більш повної реалізації прав громадян на звернення і проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництво та начальники відділів Управління здійснює виїзні прийоми на підприємствах, в установах, організаціях на яких прийнято 4 особи.

Особливу увагу під час на виїзних прийомів приділяють особам з обмеженими фізичними можливостями та особам, яким виповнилося 80 і більше років, з якими прийоми відбуваються за місцем проживання. Прийнято 6 таких громадян.

У своїх зверненнях громадяни, у тому числі й на особистих прийомах, порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій; роз’яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства та порядку сплати обов’язкових платежів.

 

«Єдине вікно»

В Управлінні області створено приймальню громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна». Метою такого обслуговування громадян є спрощення процедури отримання послуг в управлінні, скорочення строків і підвищення якості їх надання.

Робочі місця для прийому та обслуговування громадян створені за принципом відкритості й прозорості. Протягом звітного періоду в таких приймальнях надано послуги для понад 2344 осіб, більшість цих звернень стосуються питань пенсійного забезпечення.

 

Гарячі лінії

З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним зверненням в Управлінні організована постійно діюча гаряча телефонна лінія –
3-20-90, для надання відповідей із питань призначення і виплати пенсій. Особлива увага приділяється особам переміщеним з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО, яких в управлінні станом на 01.12.2014 зареєстровано 24 особи. Номер гарячої ліній оприлюднений в ЗМІ, у тому числі й на веб-сайті Турківської райдержадміністрації. Протягом 11 місяців 2014 року в телефонному режимі 66 громадян отримали від спеціалістів Управління Фонду відповідні консультації та роз’яснення. Це дало змогу оперативно вирішувати нагальні питання, громадянам – дізнатися безпосередньо від відповідальних осіб, яких заходів буде вжито щодо задоволення їхніх звернень і запитів.

Крім того, спрямовується діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр», і вживають заходи для розв’язання порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Станом  на 01.12.2014 року Управління оперативно розглянуло 8 звернень громадян.

 

Робота зі ЗМІ

Варто зазначити, що одним із напрямів діяльності управління є інформаційно-роз’яснювальна робота, яка є своєрідною профілактикою звернень громадян. Тож спеціалісти управління Пенсійного фонду приділяють їй значну увагу. За 11 місяців 2014 року Управлінням підготовлено та оприлюднено через засоби масової інформації 3 інформаційно-роз’яснювальних матеріала, присвячених перетворенням у системі пенсійного страхування, удосконаленню роботи Пенсійного фонду, роз’ясненню нормативно-правових актів щодо пенсійного забезпечення тощо. Взято участь у 7 виступах на радіо.

Публікації і виступи переважно присвячені змінам у системі пенсійного страхування, удосконаленню роботи органів Пенсійного фонду, роз’ясненню нормативно-правових актів щодо пенсійного забезпечення, організації роботи щодо прийому вимушених переселенців з Автономної Республіки Крим, Донецької та Луганської областей, виплати пенсій зазначеній категорії осіб. Актуальна інформація про діяльність управління періодично розміщується на сторінці Турківської районної державної адміністрації.

Ми продовжуємо працювати над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які зазначаються у зверненнях, виявленням причин, що їх породжують, усуненням наявних порушень і вжиттям відповідних заходів реагування.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*