«Український експорт демонструє зростання»,- Наталія Микольська на Львівському експортному форумі

В області триває Львівський екпортний форум. Актуальні питання експорту України та Львівщини обдєнали понад сотню представників торгових палат, бізнесу та науковців.

В центрі заходу – експортна стратегія Львівщини та інноваційна українська продукція як передумова ефективного експорту.

«Львівщина географічно знаходиться достатньо близько до Європейського Союзу, а відтак що стосується товарів, то тут саме ЄС буде одним із перспективних і найбільших ринків для області. Якщо подивитися на структуру виробництва, яка історично склалася, то це можуть бути як галузі машинобудування, так і легка та деревообробна промисловість. Також ми можемо говорити і про креативні індустрії  – мистецькі послуги, продакшн. Якірним для Львівщини є і експорт продуктів харчування, тут виходять на ринок нішеві продукти. І звичайно це сфера інформаційно-комунікаційних технологій, потрібно його розвивати і переводити на створення доданої вартості, а не лише на роботу з аутсорингу», – зазначила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України Наталія Микольська.

Також Наталія Микольська ознайомила присутніх із системою державної підтримки та просування експорту серед складових якої – запуск роботи Експортно-кредитного агентства, створення Державної установи «Офіс з просування експорту України», посилення економічних відділів в дипустановах (пілотні проекти), запуск роботи Ради з міжнародної торгівлі, розробка та затвердження секторальних та крос-секторальних стратегій.

«Український експорт демонструє зростання. Це зростання не лише до Європейського Союзу, але й географічно – до прикладу Китай, Індія, Туреччина. Також ринок Європейського Союзу стає принципово важливим ринком для якомога більшої кількості підприємств. Для нас важливо зараз на цій хвилі зростання українського експорту  почати працювати над тим, щоб збільшувати кількість експорту продукції і послуг з високою доданою вартістю та почати експортувати на ті ринки, які ми або ще не освоїли, або де є висока маржинальність і де українські компанії можуть заробляти для себе більше грошей», – додала Наталія Микольська.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*