У травні “Служба 112″ опрацювала понад 4 тисячі звернень громадян

У період з  1 травня до 1 червня “Служба 112″ опрацювала 4090 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень  114 було скеровано на екстрену службу 101, 1515 звернень – на 102, 900 звернень – на 103,63 звернень – на 104, 1498 звернень – на “Гарячу лінію області”.

На “Гарячу лінію області” громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства.

Із зареєстрованих  звернень за місяць  1348 заявникам надано відповіді, ще 150 звернень перебуває на розгляді.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*