У 2013 році 965 громадян скористались послугами громадської приймальні інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області

aparat4

В  інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області функціонує громадська приймальня, в якій на щоденному прийомі або в телефонному режимі надаються консультації і  роз’яснення  з приводу вирішення проблем, пов’язаних із порушенням Закону України «Про захист прав споживачів». Протягом 9 місяців 2013 року такими послугами скористались  965 громадян – споживачів.

Про це повідомив начальник інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області Юрій Гринів під час апаратної наради ОДА, що відбулась 7 жовтня під керівництвом голови облдержадміністрації Віктора Шемчука.

Також він повідомив, що з метою подолання негативних тенденцій на споживчому ринку області проводилась робота щодо здійснення державного контролю за якістю і безпекою продукції, усіх видів робіт і послуг та додержанням вимог чинного законодавства про захист прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства, послуг та  реклами.

«Так, протягом 9 місяців 2013 року інспекцією одержано 830 звернень громадян, з яких 762 – розглянуто на користь споживачів. Як свідчить аналіз  звернень – 52% стосуються якості товарів народного споживання, 46% – якості надання платних послуг. За придбані неякісні товари та надані неякісні послуги споживачам повернуто 151,4 тис. грн.», – зазначив Ю. Гринів.

 

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*