“Служба 112″ у червні опрацювала майже 3 тисячі звернень

У червні 2015 року “Служба 112″ опрацювала 2 988 звернень від мешканців Львівської області. Зі цієї кількості звернень 500 скерували на екстрену службу “101”, 619 – на “102”, 605 – на “103”, 53 – на “104”. Ще 1 211 звернень опрацювала “Гаряча лінія області”.

На “Гарячу лінію області” громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. З отриманих звернень 958 заявникам надали відповіді, ще 253 звернення перебувають на виконанні.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*