Щодня «Служба 112» приймає понад 700 звернень

Лише за один день, 3 липня, «Служба 112» опрацювала 702 звернення від мешканців Львівської області. З них 2 звернення скеровано на екстрену службу «101», 79 звернень – на «102», 77 звернень – на «103», 7 звернень – на «104», 537 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше телефонують з питань будівництва, благоустрою, електропостачання та функціонування мереж зв’язку», – повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Із зареєстрованих звернень на «Гарячу лінію області» у 862 порушено терміни розгляду. Найчастіше терміни розгляду порушує місто Львів. Відтак станом на липень виконавцями Львівської міської ради порушено терміни розгляду 609 звернень.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*