Розвиток територій шляхом популяризації гастротуризму розглянули на Форумі місцевого розвитку

У Трускавці триває Форум місцевого розвитку. Відтак, сьогодні, 25 червня, в межах панельної дискусії «Локальні виробники і гастротуризм як драйвер розвитку територій» розглянули передумови та підґрунтя зростання іміджу місцевих брендів і популяризації українського продукту.

Співзасновник клубу Галицької кухні Ігор Лильо переконаний у тому, що регіональний продукт – не лише об’єкт продажу, а й синергія культури, традицій та історії.

«Сьогодні ми багато говоримо про окремі продукти та бренди. Але ми не досягнемо успіх без розуміння того, чого ми прагнемо і розуміння того, якого кінцевого продукту ми очікуємо. Системна робота в кількох напрямах сприятиме позитивному результату. Історія їжі – це історія культури та традицій. Ми повинні створити середовище, яке опікуватиметься ринком. Представлення і популяризація продукту вагома складова в контексті конкуренції. У цьому контексті важливі також співпраця із туристичним середовищем та напрацювання механізмів отримання дозвільних документ. Локальні продукти, яких а нас насправді не так багато, потребують підтримки та захисту», – зазначив Ігор Лильо.

«Поштовх для розвитку місцевим виробникам – актуальне питання. Розвиток сільських територій корисне для держави. Другий рік діє програма з кредитування підприємців під 1%. Напрями підтримки молодих фермерів є, ними потрібно користуватися. Продукт, що виробляється в Карпатах немає аналогів, і це треба популяризувати. Те, що виробляється в Карпатськомуму регіоні варте того, щоб його просувати», – наголосив заступник міністра аграрної політики Віктор Шеремета.

На юридичній складовій наголосив під час дискусії засновник ТМ «Мукко» Микола Кміть.

«Юридичний захист та захист інтелектуальних прав – виклик для сучасного ринкового суспільства. Маленькі ферми потребує підтримки держави. Адже часто малі підприємства – це не прибуток, а туристична привабливість. Заохочення туристів та популяризації бренду повинна відбутися в контексті розвитку інфраструктури. Львівщина має що запропонувати, треба захищати бренди, що дозволить просувати якісні продукти», – акцентував Микола Кміть.

Окрім того, під час дискусії відбувся майстер-клас у межах проекту «Світ Карпатських розет – заходи із збереження унікальності культури Карпат.

Панельна дискусія відбулась за підтримки управління туризму та курортів Львівської облдержадміністрації.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*