Про статус неприбутковості під час «Гарячої лінії» у Турківському відділенні Самбірської ОДПІ

Днями в Турківському відділенні Самбірської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області проведено сеанс телефонного зв’язку  «гаряча лінія». Відповідала на питання платників податків завідувач сектору податків і зборів з юридичних осіб Наталія Музика.

Пропонуємо до уваги відповіді  на найактуальніші із запитань, з якими звертались під час проведення сеансу телефонного зв’язку  «гаряча лінія»:

Питання:  Чи включаються відокремлені підрозділи (філії) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, який формується з 01 січня 2017 року?

Відповідь: Статус неприбуткової організації надається тільки підприємствам, установам та організаціям зі статусом юрособи. Отже, відокремлені підрозділи неприбуткових організацій без статусу юрособи, включені до Реєстру неприбуткових установ на дату набрання чинності Закону України від 17 липня  2015 року №652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» (дата набрання чинності – 13.08.2015), не включаються до Реєстру з 01.01.2017. Також їм не потрібно підтверджувати відповідність установчих документів вимогам, встановленим п. 133.4 cт. 133 Податкового кодексу України.

Питання:  Де на офіційному веб-порталі ДФС можна ознайомитися з Реєстром неприбуткових установ та організацій?

Відповідь: З Реєстром неприбуткових установ та організацій можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням:https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx . Інформація з реєстрів ДФС оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» у вкладці «Реєстр неприбуткових організацій та установ» за посиланням: Головна /Електронний кабінет платника/ Інформація з реєстрів/ Реєстр неприбуткових установ та організацій.  Користувач має можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

Питання:  Як здійснюється реєстрація новостворених неприбуткових організацій та установ контролюючими органами?

Відповідь: Для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації, а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, в місячний термін з дня їх отримання контролюючим органом, приймається рішення про: включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру; виключення неприбуткової організації з Реєстру; зміну ознаки неприбутковості. Відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку готується у двох примірниках, один з яких надається неприбутковій організації, а другий залишається в контролюючому органі.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*