Популяризувати «Арену Львів» допоможе наявність постійного, а не тимчасового доїзду до стадіону громадським транспортом, – Олег Сало

arena3_topВідсутність доїзду громадського транспорту безпосередньо до об’єкту – це одна із проблем стадіону «Арена Львів». На ній наголосив сьогодні, 14 лютого, під час наради на стадіоні його директор Роман Черхавий.

Нараду зініціював голова Львівської ОДА Олег Сало, аби визначитись із долею спортивної споруди, популяризувати її, наповнити заходами, а, відповідно, покращити фінансовий стан.

«Сьогодні є проблеми з фінансуванням. Електроспоживання стадіону відбувається за тимчасовими схемами, незавершені під’їзні дороги, автостоянки, роботи з благоустрою.
З початку 2013 року з державного бюджету припинено фінансування на функціонування стадіону. У зв’язку із цим систематично припиняються електропостачання, газопостачання, водопостачання, існує заборгованість із зарплати. Штат має бути 97 осіб, а працює тільки 36», – зазначив у вступному слові Олег Сало.

Як розповів директор стадіону Роман Черхавий, ще не завершено другу чергу «Арени Львів». Для цього потрібно приблизно 300 мільйонів гривень. Існує проблема із енергопостачанням. До сьогодні заклад працює на тимчасовому кабелі, який прокладений ще в часи будівництва, незважаючи на те, що здані дві підстанції.

«При будь-яких великих масових заходах ми зобов’язані включати альтернативні джерела енергії. Не можна працювати на одному кабелі по всіх нормах. Це і дискомфорт, і розбазарювання державних коштів, і додаткова робота обслуговуючого персоналу», – сказав Роман Черхавий.

Наступна проблема, за його словами – це охорона. Через фінансові проблеми позавідомча охорона пішла. Зараз відповідна робота ведеться власними силами плюс один працівник міліції на зміну, якого надав начальник  львівської міліції Сергій Зюбаненко.

І ще одне – популяризація «Арени Львів», для чого необхідно насамперед забезпечити доїзд до стадіону громадським транспортом. Зараз сполучення налагоджене за принципом «є захід на стадіоні – їдуть до нього автобуси, а немає – тоді немає й маршрутів». У Львівській міській раді кажуть, що постійний доїзд організувати дуже важко, тому що жоден з перевізників не погодиться везти, наприклад, 36 людей на день.

«Тут питання в першу чергу до міста, адже це є міський маршрут.  Я розумію, що перевізникам не цікаво, але зробити маршрут по вулиці Стрийській, щоб він об’їхав стадіон і виїхав знову на вулицю Стрийську – це можливо. Якщо такого маршрута не буде, тоді ніхто сюди не поїде», – запропонував реальний варіант заступник голови Львівської ОДА Володимир Губицький.

Таке сполучення потрібне ще й тому, що один зі способів вирішення проблеми стадіону – це передача його ефективному власнику. Не буде сполучення – ніхто на постійно «Арену Львів» в оренду  не візьме.

Окрім того, як наголосив очільник Львівщини Олег Сало, стадіон потрібно максимально використовувати для проведення спортивних і культурних заходів. Щодо цього він пообіцяв найближчим часом звернутись до ФФУ і профільних міністерств. Також Олег Сало клопотатиме у Кабінеті міністрів України щодо дофінансування другої черги «Арени Львів».

«Ми можемо запустити стадіон, ми можемо працювати, можемо допомогти. Водночас зацікавленим має бути у першу чергу місто, адже це територія міста. Потрібна конкретика. Нам треба думати як допомогти, а не думати як відговоритись», – резюмував Олег Сало.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*