
В особистому кабінеті вебпорталу є можливість:
– подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, заяву про перерахунок пенсії;
– отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (формиОК-5/ОК-7 (відомості про нараховану заробітну плату), довідка про розмір пенсії, довідка про страховий стаж (додаток 9) тощо);
– подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
– подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
– активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Нагадуємо, що на вебпорталі Пенсійного фонду України функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників. Зокрема, передбачено функцію, яка дає можливість роботодавцю одержувати інформацію для обрахунку лікарняних працівників через онлайн сервіси Пенсійного фонду.
Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску і роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Завантажуйте мобільний додаток «Пенсійний фонд» за посиланням і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів).
Читайте інформаційну сторінку вебпорталу Пенсійного фонду України. Тут можна також подати:
– електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», за посиланням.
– електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”, за посиланням.
Отримати необхідну інформацію можна за допомогою електронної пошти та гарячих телефонних ліній (контактні дані — на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за посиланням у розділі «Контакти»)