Олександр Вілкул: «Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг»

«Уряд проводить системну роботу щодо спрощення процедури отримання громадянами та бізнесом адміністративних послуг. У тому числі це стосується проекту «Укрпошти», завдяки якому громадяни мають можливість за принципом «єдиного вікна» отримати низку адміністративних послуг через відділення поштового зв’язку»,- сказав Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час презентації проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» на Дніпропетровщині.

Зокрема, цей проект вже реалізується в усіх відділеннях поштового зв’язку Дніпропетровській області. Також на основі британського досвіду він впроваджений  у Львівській (6 відділень), Закарпатській (4 відділення), Сумській (1 відділення) і Одеській (5 відділень) областях.

«Ця робота буде продовжена і масштабована на всю Україну. Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг. До кінця 2013 року спрощений доступ до адмінпослуг буде впроваджено по всій країні не менш ніж у 150 відділеннях у кожному регіоні – це близько 4,5 тисячі відділень із 14 тисяч. Згодом громадяни зможуть отримувати адмінпослуги у всіх 14 тисячах поштових відділеннях України», – сказав Олександр Вілкул.

Довідка:

Наразі до мінімального базового переліку адміністративних послуг, які надаються через відділення «Укрпошти» входять:

1.    Державна реєстрація фізичної особи – підприємця.
2.    Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою підприємцем.
3.    Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
4.    Державна реєстрація юридичної особи.
5.    Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (ліквідації, а також злиття, приєднання, поділу або перетворення).
6.    Резервування найменування юридичної особи.
7.    Державна реєстрація змін в установчих документах юридичної особи.
8.    Державна реєстрація змін у відомостях про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
9.    Призначення державної соціальної допомоги, оформлення субсидії, пенсії.
10.    Видача дублікатів документів, копій і виписок рішень (актів) місцевих органів влади, в т.ч. з реєстрів.
11.    Проставлення апостилю на офіційних документах.
12.    Видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно / житло.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*