Обслуговування громадян за допомогою Централізованої системи ”Призначення та виплата пенсій”

4З 1 липня 2016 року в управлінні запроваджена нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.

Головною метою та результатом впровадження  є:

– значне підвищення якості обслуговування громадян в органах ПФУ;

– обслуговування громадян в будь-якому органі незалежно від місця їх реєстрації;

– зменшення термінів обробки заяв та документів;

– можливість дистанційного доступу пенсіонера до своєї пенсійної справи;

– виключення можливості впливу людського фактору на визначення розміру пенсії.

Відомості про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку, спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудової книжки. Після введення всієї інформації система автоматично обраховує різні варіанти розрахунку пенсії для того, щоб вибрати оптимальний варіант.

Після запровадження цієї системи вся інформація про особу, що звертається за пенсією, зберігатиметься в електронній пенсійній справі, яка сформована під час першого звернення громадянина у Фонд.

Електронну пенсійну справу оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Для пенсіонерів це означатиме,насамперед, скорочення терміну обслуговування під час надання документів, строку призначення пенсій, зменшення кількості потрібних для цього документів.

Ця система буде єдиною для всіх управлінь Пенсійного фонду України, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних та витік інформації. Пенсіонери зможуть звернутися з метою вирішення своїх питань до будь-якого управління Пенсійного фонду, незалежно від місця проживання.

Окрім цього, кожен громадянин через веб-портал електронних послуг матиме доступ до своєї пенсійної справи. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі можливо подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому.

І ще, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати звернення, скаргу, отримати необхідну консультацію фахівців, записатися на прийом.

 

Позитивний ефект від впровадження нових технологій:

º максимальна автоматизація процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії;

º перехід до електронних пенсійних справ;

º відмова від численних паперових архівів;

º економія коштів Фонду на утримання централізованих систем;

º упередження переплат та дублювання виплат;

º надійний захист персональних даних;

º мінімізація «людського фактору», помилок, зловживань.

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*