На Львівщині завершилася серія семінарів з питань спортивного менеджменту за участю експерта із США Мартина Конвея

Упродовж двох днів, 26 та 27 жовтня, на Львівщині перебував експерт з питань спортивного менеджменту, маркетингу й питань комерційних відносин для представників спортивних федерацій Мартин Конвей, який провів низку навчальних семінарів з питань спортивного маркетингу та менеджменту для представників фізкультурно-спортивного активу Львівщини.

Візит відбувся за підтримки Міністерства молоді та спорту України, Спортивного комітету України, НОК України та посольства США в Україні з метою передачі міжнародного досвіду впровадження комерційних відносин у роботу спортивних організацій, обміну знаннями щодо особливостей маркетингу та менеджменту спортивних організацій в рамках програми «American Speakers» шляхом проведення низки семінарів-нарад.

Зокрема, 26 жовтня відбулося дві такі зустрічі, участь у яких взяли керівники спортивних споруд, а також керівники обласних федерацій з видів спорту, фізкультурно-спортивних товариств та відомств, центрів «Спорт для всіх», «Інваспорт», директори ДЮСШ Львівщини, науковці та викладачі Львівського державного університету фізичної культури та Львівського училища фізичної культури, керівники школи вищої спортивної майстерності та ін. Учасники говорили про менеджмент спортивних організацій, логістику розташування та функціонування спортивних споруд, особливості державно-приватного партнерства у спорті, міжгалузеві зв’язки в сфері фізичної культури та спорту, підвищення лідерських якостей фахівців галузі фізичної культури та спорту, як головну умову розвитку галузі.

27 жовтня такий семінар відбувся для керівників об’єднаних територіальних громад області, керівників структурних підрозділів галузі фізичної культури та спорту райдержадміністрацій та міськвиконкомів міст обласного значення, працівників управління фізичної культури та спорту Львівської облдержадміністрації.

 

Довідково

Мартин Конвей викладає у Джорджтаунському Університеті (Georgetown University) курси зі стратегічного маркетингу, формування лідерства у сфері спорту, організації спортивних заходів (як малих так і глобальних масштабів), а також курси з управління спортивними об’єктами та роботи спортивних медіа. Більшу частину своєї кар’єри Мартин обіймав керівні посади американського веб-порталу та інтернет-провайдера AOL, де відповідав за спортивний канал, стратегічне планування та розвиток організації і залучення партнерів, а початок професійного шляху він закладав у маркетингових відділах відомих професійних бейсбольних команд (Texas Rangers, Baltimore Orioles).

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*