На “Гарячу лінію області” звернулись за місяць більше 8 тисяч разів

Протягом серпня служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості по 120 звернень скерували на екстрені служби 101 та 104, майже 3 тисячі звернень – на 102 і більше 8 тисяч – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства,благоустрою.

Із зареєстрованих  звернень за місяць більше 7 тисячам заявникам надано відповіді, ще майже сім сотень звернень перебуває на розгляді.

 

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*