На “Гарячу лінію” області за місяць звернулись понад 17 тисяч разів

Протягом вересня 2018  року служба 112 опрацювала  17 090 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 121 було скеровано на екстрену службу 101, 1824 звернень – на 102, 2114 звернень – на 103, 184 звернень – на 104, 12 847 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць  11 861 заявникам надано відповіді, ще 986 звернень перебуває на розгляді.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*