На “Гарячу лінію” області за місяць звернулись більше 10 тисяч разів

Упродовж січня 2018  року служба 112 опрацювала 14 430 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 66 було скеровано на екстрену службу 101, 1991 звернень – на 102, 2194  звернень – на 103, 100 звернень – на 104, 10 079 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Із зареєстрованих звернень за місяць  9415 заявникам надано відповіді, ще 664 звернень перебуває на розгляді.

 

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*