На Гарячу лінію області мешканці зверталися здебільшого з питань транспорту, дорожнього покриття та комунального господарства

Упродовж травня цього року служба 112 опрацювала  9151 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 122 було скеровано на екстрену службу 101, 1225 звернень – на 102, 862 звернень – на 103, 77 звернень – на 104, та 6865 звернень – на «Гарячу лінію області».

«На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства», – розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

З прийнятих  дзвінків за місяць 6466 заявникам надано відповіді, ще 399 звернень перебуває  на розгляді.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*