«Історія цікава – пізнай її»: Львівська ОДА презентувала промоційний ролик

Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА відзняв промоційний ролик, мета якого – популяризація національно-патріотичного виховання молоді.

У 50-тисекундному відеоряді увагу акцентували на вихованні молодого покоління, яке повинне знати свою історію. Головні герої ролика – учасник АТО Богдан Ковальчин та його діти.

«Музей як культурний проект має бути трендовим. Адже його мета – не лише збереження й охорона культурної спадщини, він виконує важливу освітянську функцію. Музеї області сьогодні створюють проекти з глибоким задумом і креативною подачею, тому раджу батькам водити дітей на цікаві виставки, журналістам – висвітлювати яскраві музейні проекти, а усім відвідувачам – ходити в музеї і ділитись враженнями», – наголосила т.в.о. директора департаменту внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА Ольга Березюк. – Сьогодні національно-патріотичне виховання молоді є вкрай важливим, адже у час війни діти повинні усвідомлювати загальнолюдські й національні морально-духовні цінності, знати і поважити культурні та матеріальні надбання своєї країни».

Зазначимо, у період із січня до серпня 2018 року музеї Львівщини відвідали понад 768 тис осіб, з них 77,769 тисяч дітей. За цей період часу музеї презентували 315 виставкових проектів та  провели понад 24 тисячі екскурсій.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*