“Гаряча лінія області”: майже 11 тисяч звернень за півроку

У І півріччі 2016 року “Гаряча лінія області” опрацювала 10 858 звернень громадян. У ІІ півріччі минулого року цей показник становив 7 490 звернень.

Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського та Жовківського районів Львівщини.

У розрізі міст – найчастіше зверталися жителі Львова та Борислава.

“Найбільше звернень прийнято з питань комунального господарства, транспортного обслуговування, соціального захисту населення”, – повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Нагадаємо, що з 1 січня до  1  липня 2016 року служба 112 опрацювала 25 195 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 505 було скеровано на екстрену службу 101, 7712 звернень – на 102, 5723 звернень – на 103, 317 звернень – на 104 і 10 858 звернень – на “Гарячу лінію області”.

 

Вы можите оставить комментарий, или поставить трэкбек со своего сайта.

Написать комментарий

XHTML: Вы можете использовать эти теги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*