Підприємництво

         

11 березня 2016 року набрав чинності наказ Мінсоцполітики, яким затверджено форму постанови про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Державної служби України з питань праці, за порушення законодавства про працю та зайнятість населення. Механізм накладення на суб’єктів господарювання та роботодавців зазначених штрафів набрав чинності  10 лютого 2016 року, із набранням чинності постанова КМУ від 03.02.2016 р. №55, якою внесені зміни до постанови від 17.07.2013 р. №509 «Про затвердження порядку накладення штрафів за порушення законодавства про зайнятість населення».

Відтак, Головним управлінням Держпраці у Львівській області, за порушення законодавства про працю, а саме за порушення передбачені статтею 265 КЗпП України, застосовуватимуться фінансові санкції і до підприємства. Слід зазначити, що розмір даних штрафних санкцій, в залежності від вчиненого порушення, передбачений від 1 до 30-кратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно правопорушення.

 

Головне управління Держпраці у Львівській повідомляє: відповідальність за порушення законодавства про працю посилено!

11 березня 2016 року, набрав чинності наказ Мінсоцполітики, яким затверджено форму постанови про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Державної служби України з питань праці, за порушення законодавства про працю та зайнятість населення.

Відтепер, окрім адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення законодавства про працю, яку несли посадові особи, будуть застосовуватись також фінансові санкції і до підприємства.

Зазначені санкції мають право застосовувати Голова Держпраці, його заступники, начальники управлінь і відділів Держпраці із заступниками, начальники територіальних органів Держпраці та їх заступники.

Звертаємо увагу, що штрафи можуть бути накладені Управління Держпраці як на підставі акта про виявлення під час перевірки суб’єкта господарювання або роботодавця ознак порушення законодавства про працю та/або зайнятість населення, складеного посадовою особою Держпраці чи її територіального органу так і без здійснення заходу державного нагляду (контролю) –  на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником , який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний час, установлений на підприємстві, в установі, організації.

Не сплачені у добровільному порядку штрафи стягуватимуться у судовому порядку територіальними органами Держпраці (щодо штрафів, передбачених частинами третьою, четвертою і сьомою ст. 53 зазначеного Закону) та органами державної виконавчої служби (щодо штрафів, передбачених частиною другою ст. 265 КЗпП).

Інформаційно

Юридичні та фізичні особи – підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в такому випадку:

– фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи впродовж повного робочого часу, встановленого на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків (30-кратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно правопорушення – з 01.01. 2016 – 41340 грн., з 01.05.2016 – 43500 грн.)

 – порушення встановлених строків виплати заробітної плати, інших виплат, передбачених законодавством, більш як за 1 місяць, виплата їх не в повному обсязі (3-кратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення – з 01.01. 2016 – 4134 грн., з 01.05.2016 – 4350 грн.)

– недотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці (у 10-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника – з 01.01. 2016 – 13780 грн., з 01.05.2016 – 14500 грн.)

– недотримання встановлених законом гарантій і пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про альтернативну (невійськову) службу» (у 10-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно правопорушення  – з 01.01. 2016 – 13780 грн., з 01.05.2016 – 14500 грн.)

– порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами 2-5 ч.2 ст.265 КЗпП, – в розмірі мінімальної заробітної плати (з 01.01. 2016 – 1378 грн., з 01.05.2016 – 1450 грн.)

 

 

       

      Конкурсний відбір претендентів на стажування в Німеччині за Програмою перепідготовки           управлінських кадрів для сфери підприємництва (GIZ)

На виконання Указу Президента від 3 липня 2000 року №849 “Про сприяння підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва” в Україні з 2001 року реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва «Fit for Partnership with Germany» (далі – Програма), затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2000 року №1358.

Основним партнером Програми є Німеччина, співробітництво з якою здійснюється в рамках Спільної заяви Уряду України та Уряду ФРН щодо підтримки Програми через Федеральне міністерство економіки і енергетики Німеччини, а стажування менеджерів організовує Товариство міжнародного співробітництва (далі GIZ).

28 жовтня 2015 року розпочинається конкурс на участь у Програмі на 2016 рік за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська) №44, оф. 5.

Програма передбачає набуття менеджерами міжнародних управлінських компетенцій, які сприятимуть співробітництву українських і німецьких підприємств, а також налагодження контактів і стійкий розвиток кооперації між підприємствами України та Німеччини. Учасники програми отримають інформацію, знання, навички і міжкультурні управлінські компетенції, що допомагатимуть розвивати співпрацю з німецькими компаніями. Вони також матимуть можливість безпосередньо ознайомитись з німецьким обладнанням і технологіями та встановити прямі контакти з німецькими компаніями.

Цільові групи Програми — українські підприємства як суб’єкти ЗЕД, власники, керівники вищої та середньої ланки українських підприємств, орієнтованих на зовнішньоекономічну діяльність (що мають потенціал ЗЕД), а також управлінці установ, що відповідають за технічне і технологічне забезпечення підприємств комунальної форми власності.

Для участі у стажуванні кандидат має пройти співбесіду з членами німецько-української відбіркової комісії. Співбесіда проводиться мовою стажування.

Для проходження співбесіди  кандидатам необхідно заздалегідь подати  визначений перелік документів, який знаходиться на сайті: www.inwent.org.ua

Контактні особи: Мінекономрозвитку — Борисюк Тетяна, тел.: (044) 528-54-30, е-mail: tania.borisiuk@gmail.com; GIZ – Світлана Степащенко, тел.:(044) 228-42-54(53), (044) 531-30-56, e-mail: Svetlana.Stepashchenko@giz.de

Консультаційну та інформаційну підтримку надає Партнерська платформа у місті Львові за тел.: (032) 235-79-74.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.inwent.org.ua

 

Інформуємо, що 28 травня 2015 року в межах співпраці між Львівською обласною державною адміністрацією та Маршалківським урядом Підкарпатського воєводства Республіки Польща у рамках проекту польської допомоги «Відновлювальні джерела енергії, як шанс підвищення енергоефективності областей України» в приміщенні Львівської обласної державної адміністрації (каб. 412) відбуватиметься навчальний семінар, тематика якого:

  • Відновлювальні джерела енергії як можливість зрівноваженого розвитку регіону.
  • Розробка стратегічних документів для регіону на прикладі Підкарпатської Програми з розвитку відновлювальних джерел енергії.
    • Фінансові механізми для підтримки діяльності в галузі енергетичної енергоефективності та відновлювальних джерел енергії .
  • Енергоефективність у будівництві та енергоефективності в домашньому господарстві.
  • Обмеження пов’язані з відновлювальними джерелами енергії.
  • Управління енергією в області, районі . Управління енергією – ISO 50001, вигоди , що випливають із впровадження системи .

Початок семінару – о 12.00, початок реєстрації – о 11:30.

Запрошуємо взяти участь в вищезазначеному семінарі.

 

 

 

 

Повідомляємо, що у Львові 26 травня 2015 року розпочинає свою роботу проект «Купуймо разом!», який фінансується Міністерством закордонних справ Республіки Польща в рамках програми «Польська допомога».

Основною метою проекту є допомога українським родинним фірмам у створенні закупівельних груп. Зазначений проект передбачає:

  • безкоштовна участь у трьох конференціях (травень, червень, жовтень);
  • професійний консалтинг;
  • навчання та методичні матеріали стосовно закупівельних груп;
  • консультаційний супровід створення закупівельних груп;
  • переймання польського досвіду.

Учасниками проекту можуть стати українські малі та середні фірми, які зацікавлені в покращенні закупівельних процесів та хочуть заощаджувати на закупівлях.

Детальніше про проект можна довідатись за посиланням www.rodynnifirmy.org.ua  та заповнити відповідну анкету для участі.

 

 

 

 

 

 

 

                        ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС БІЗНЕС-ІДЕЙ СЕРЕД МОЛОДІ

Запрошуємо взяти участь у «Конкурсі бізнес-ідей серед молоді», що проходитиме в  рамках регіонального туру XVІІ Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді.

Конкурс проводиться серед молодих людей віком від 14 до 35 років і сприяє адаптації економічних ініціатив молоді та практичного втілення в сфері малого та середнього бізнесу.

Терміни проведення конкурсу: з 1 до 20 травня 2015 р.

Об’єкт конкурсного відбору: креативні бізнес-ідеї, які в подальшому зможуть трансформуватися в реальні бізнес плани з подальшою реалізацією відповідних проектів. Після завершення конкурсу будуть визначені переможці.

Номінації конкурсних програм:

І. Виробництво, сфера послуг і торгівля.

ІІ. Наукові, лабораторні та експериментальні розробки.

ІІІ. Соціальний проект (передбачає реалізацію проектів, які спрямовані на: покращення умов життєдіяльності особистості чи окремих соціальних груп).

Заявки оцінюються експертною комісією, яка визначає переможців у кожній номінації.

Оцінювання робіт здійснюватиметься експертною комісією за такими критеріями:

  • оригінальність та обґрунтованість ідеї;
  • забезпечення створення нових робочих місць для молоді;
  • соціальна значущість проекту, суспільна корисність (прибутковість) від його реалізації.

Нагородження :

  • Учасники конкурсу отримають консультації та допомогу у розробці бізнес планів та сприяння у пошуку інвесторів для реалізації бізнес-ідей.
  • Бізнес ідеї переможців конкурсу будуть презентовані на стенді під час проведення Форуму молодих підприємців.

Пріоритетні напрямки: соціально-творчі проекти; вітчизняне виробництво, розвиток молодіжного туризму Львівщини. Проекти також можуть бути в запропонованій в іншій сфері.

Участь у конкурсі є безкоштовною.

Заяви на участь у Конкурсі подаються до Львівського обласного молодіжного центру праці за адресою: м. Львів, вул. Кривоноса, 10, оф. до 20 травня 2015 року.  Для участі необхідно подати заявку згідно додатку.

Заявки подані після встановленого строку розглядатися не будуть.

Організатори конкурсу : управління молоді та спорту Львівської обласної державної адміністрації; департамент економічного розвитку, торгівлі та промисловості Львівської обласної державної адміністрації, Львівський обласний молодіжний центр праці. Конкурс проводиться за підтримки: комісії з питань економічної політики Громадської ради при ЛОДА.

Контакти:

Леся Довганик, координатор конкурсу

м. Львів, вул. Кривоноса, 10, оф.1 моб тел. 067 905 72 66; lomcp @ukr.net

                                                                                                                                                              Додаток

                                                                                 АНКЕТА

                                               учасника «Конкурсу бізнес ідей серед молоді»

  1. Інформація про конкурсанта:

П.І.Б. _____________________________________________________________________________

Рік народження ____________________________________________________________________

Освіта ____________________________________________________________________________

Адреса ____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Телефон, факс _______________________________________ e-mail ________________________

  1. Напрямки в яких буде реалізуватися бізнес ідея:

1 Виробництво                                           1 Соціальна сфера                                      1 Сільське господарство

1 Торгівля                                                   1Туризм                                                         1 Будівництво

1 Інше (пояснити) ________________________________________________________________________

  1. Короткий опис бізнес ідеї (до 50 слів):

______________________________________________________________________________________

  1. Характеристика відповідності бізнес ідеї потребам розвитку Львівської області ______________________________________________________________________________________
  2. Короткий опис потреб та можливостей практичної реалізації бізнес-ідеї __________________________________________________________________________________ ___
  3. Перешкоди та застереження при впровадженні майбутнього проекту _____________________________________________________________________________________
  4. Додаткова інформація (партнери, конкуренти, наявні наукові розробки, інформаційна підтримка тощо)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Примітка:

  1. Об’єм  заявки не більше 3- х  сторінок стандартного тексту – лист А4, Times New Roman.
  2. Формат конкурсу не зобов’язує учасників до підготовки бізнес-проектів з усіма обґрунтуваннями, прогнозами та розрахунками.

 

Заявки надсилаються в паперовому або електронному варіанті на адресу

м. Львів, вул. Кривоноса, 10, оф.1   е-пошта: lomcp @ukr.net

Контактна особа :

Довганик Леся  моб тел. 067 905 72 66

ІНФОРМАЦІЯ

про стан фінансування Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Турківському районі на 2013-2015рр.

за 2014 рік

(квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

Таблиця 1

Сума коштів, затверджених на виконання регіональної програмирішенням органів місцевого самоврядування в регіональному бюджетіна 2013 рік, тис. грн. Сума фактично витраченихбюджетних коштів, тис. грн.
3а 2014 рік з початку року
1. Всього - -
2. За статтею 0411 “Підтримка малого та середнього підприємництва” - -
3. За іншими статтями обласного бюджету (вказати) - -
Витрачено з бюджетів районів та міст
Витрачено з інших джерел (кошти фонду загальнообов`язкового соціального страхування України на випадок безробіття) 198,4 198,4
Загальна сума коштів, витрачених з усіх джерел на реалізацію заходіврегіональної програми 198,4 198,4

 

Структура фінансування заходів регіональної програми

Таблиця 2

Напрямок Сума фактично витраченихбюджетних коштів, тис. грн.
3а 2014 рік З початку року
1. Компенсація відсотків за банківські кредити - -
2. Фінансування бізнес-проектів на поворотній основі, пільгове кредитування - -
3. Формування інфраструктури, поповнення статутного та оборотних фондів - -
4. Навчально-методична робота - -
5. Виставкові заходи, видання інформаційних бюлетнів,перспектив, довідників - -

 

 

Інформація

про стан виконання Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Турківському районі на 2013-2015рр.

за 2014 рік

            (квартал, півріччя, 9 місяців, рік)  

                                                                                  Таблиця 3

п/п Зміст заходу Термінвиконання Стан виконання* (причини невиконання) Сума витрачениху звітному періоді коштів, тис. грн.  Джерело фінансування Виконавці
 8.1. Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності 
1. Відповідно до положень Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” забезпечити:- здійснення відстеження результативності регуляторних актів;-   оприлюднення проектів регуляторних актів 2013-2015рр. Районною державною адміністрацією   прийнято три регуляторні акти, а саме:- «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Турківською районною державною адміністрацією» розпорядження від 29.11.2013 року  № 316.- «Про затвердження Положення  про Центр  надання адміністративних послуг Турківською районною державною адміністрацією» розпорядження від 29.11.2013 року   № 317.- «Про визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  Турківською районною державною адміністрацією» розпорядження від 29.11.2013 року  № 318.Затверджено план здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів на 2014 рік  (розп. №374 від 30.12.2013року) - - Юридичний відділ апарату РДА
2 Провести семінари,та надавати консультації для працівників  органів місцевого самоврядування, підприємців і їх структур щодо реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.Інформацію про проведення таких заходів розміщувати на веб -сайті райдержадміністрації І півріччя 2014 р Протягом  2014 року проведено  два семінари –навчання спільно з районною радою для працівників  органів місцевого самоврядування щодо реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. На веб – сайті Турківської РДА, в районному часописі «Бойківщина» висвітлюється інформація щодо державної регуляторної політики. - - Юридичний відділ апарату РДА
3 Проведення щоквартальних  моніторингів діяльності дозвільного центру райдержадміністрації. 2013 – 2015 рр. В райдержадміністрації розміщено  стенди з інформацією щодо видачі документів дозвільного характеру, інформація щодо проходження дозвільних процедур розміщена на офіційному сайті Турківської РДА.Адміністратор дозвільного офісу Турківської РДА надає консультації щодо порядку проходження дозвільних процедур. Протягом січня – грудня  2014 року було розглянуто 12 звернень суб’єктів господарювання, 7 суб’єктам було надано відповідні документи дозвільного характеру,  зареєстровано 5 декларацій.З 19 грудня 2013 року відповідно до ЗУ    «Про адміністративні послуги» та розпорядження голови райдержадміністрації від 27.09.2013 року № 245 в районі введено в дію Центр надання адміністративних послуг.Розроблено та затверджено графік роботи суб’єктів надання адміністративних послуг . Протягом січня – грудня 2014 року надано 299 адмінпослуг. Інформацію розміщено на офіційному веб-сайті . - - Адміністратор дозвільного центру апарату РДА
4 Проведення щоквартальних моніторингів щодо реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців. 2013– 2015 рр. Протягом січня – грудня  2014 року зареєстровано 65 фізичних осіб –підприємців та знято 217.Зареєстровано 2 юридичні  особи. - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
5 Проведення регулярних засідань  Координаційно-дорадчої ради з питань підприємництва при райдержадміністрації з розгляду проблемних питань розвитку підприємництва. 2013– 2015 рр. Проведено 4 засідання Координаційно-дорадчої ради з питань підприємництва при райдержадміністрації - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
6 Розгляд звернень суб’єктів підприємницької діяльності, що надходять до райдержадміністрації. 2013– 2015 рр. Звернення суб’єктів підприємницької діяльності розглядаються в робочому порядку та на засіданні  Координаційно-дорадчої ради з питань підприємництва - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
7 Забезпечити вільний доступ підприємців до інформації органів державної влади  стосовно питань впровадження регуляторної політики через веб-сайт райдержадміністрації, районну газету«Бойківщина»,шляхом ознайомлення на нарадах. Постійно На веб –сайті Турківської РДА  в районному часописі « Бойківщина »висвітлюється інформація стосовно питань впровадження регуляторної політики - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
  2.Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка 
8 Проводити щорічні звіти та оприлюднення даних про використання коштів, які виділені на виконання заходів Регіональної програми розвитку малого підприємництва у Турківському районі на 2013– 2015роки. Щорічно - - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
9 Створити базу даних банківських установ та кредитних спілок з переліком їх послуг у сфері кредитування, розміщувати зазначену інформацію на веб-сайті райдержадміністрації. 2013– 2015 рр. Створено базу даних банківських установ та кредитних спілок та розміщено на сайті РДА в розділі «Інвестиційний паспорт району» - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
10 Проведення моніторингу інвестиційної діяльності та впровадження пілотних проектів у галузях сільського господарства, житлово-комунального господарства, туризму.Підготовка та проведення круглих столів з питань залучення іноземних інвестицій. Щоквартально Триває будівництво Західного реабілітаційного спортивного центру в с.Верхнє Турківського району (соціальне підприємство).Підготовлено документацію на 3 земельні ділянки в с.Ластівка, с.Явора, В.Гусне для продажу на аукціоні.В районі впроваджується  інвестиційний проект з будівництва вітрової електростанції ТзОВ «Карпатська ВЕС» на території  Завадівської, Ільницької сільських та Боринської селищної рад  загальною потужністю  100 МВт. Проектом передбачається встановлення 24 сучасних вітрогенераторів. - - Відділ агропромислового розвитку райдержадміні-страції,відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції, відділ культури і туризму
11 Передбачити кошти на фінансове забезпечення участі району в Інвестиційному форумі (ярмарку) з метою промоції підприємницького та інвестиційного потенціалу району 2013-2015рр - - Місцевий бюджет відділ економічного розвитку і  торгівлі райдержадміні-страції,  фінансовий відділ
12 Передбачити бюджетне фінансування для  надання часткової компенсації відсоткових ставок за комерційними кредитами суб’єктів малого та середнього підприємництва 2013-2015рр. В місцевому бюджеті не передбачено кошти для  надання часткової компенсації відсоткових ставок за комерційними кредитами суб’єктів малого та середнього підприємництва в зв’язку з дотаційністю районного бюджету - - відділ економічного розвитку і  торгівлі райдержадміні-страції, фінансовий відділ
8.3. Ресурсна та інформаційна підтримка 
13 Ведення бази даних про наявність вільних виробничих та невиробничих приміщень, що пропонуються для викупу або передачі в оренду суб’єктам підприємництва.Здійснення моніторингу кількості площ  приміщень виробничого та невиробничого призначення, що можуть бути передані для потреб підприємницької діяльності. 2013 – 2015рр. Ведеться підготовка бази даних про наявність невиробничих приміщень. Вільних виробничих приміщень немає. - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції, фінансовий відділ.
14 Організація та проведення «Дня підприємця» з визначення кращих підприємців району в номінаціях:-          «Краще мале підприємство року»;-          «Краща жінка підприємець року»;-          «Кращий молодий підприємець року». Перша неділя вересня2014 р.Перша неділя вересня2015 р. Переможці обласного конкурсу на номінації :-  «Краще мале підприємство Львівщини» – Биїк Роман Андрійович – керівник  МВ КПП «Агро ЛТД»;- «Найуспішніша жінка –підприємець Львівщини»  – Чернянська Віра Іванівна  – керівник БТФ «Чертур»;- «Найуспішніший молодий підприємець Львівщини» – Іванова Катерина Іванівна – керівник підприємства «Західний реабілітаційно – спортивний центр НКСІУ»;- «Краще мале підприємство Львівщини – меценат військових підрозділів України» – фізична особа –підприємець Гусак Катерина Миколаївна. - - відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції, фінансовий відділ,  агенція регіонального розвитку Турківщини , асоціативні підприємницькі структури
15 Організація проведення семінарів , нарад , «круглих столів», навчань з підприємцями з метою роз`яснення податкового законодавства та інших нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність 2013-2015рр. Проведено  семінари на теми:«Практичне застосування ІТ технологій для подання звітності в електронному вигляді та формування пакетів звітних документів за допомогою програмного забезпечення. Декларування та сплата податку на прибуток в 2014 році»;«Права та обов’язки громадян щодо подання річної декларації. Порядок заповнення декларації про доходи. Податкові соціальні пільги в 2014 році» ;«Особливості декларування окремих видів доходів. Декларування доходів отриманих внаслідок прийняття спадщини. Оподаткування доходів приватних нотаріусів, подання ними декларації в 2014 році»;«Сплата податку на прибуток у контексті Податкового кодексу України. Декларування доходів громадян отриманих в 2013 році» .Проведено  навчання на теми:« Порядок заповнення та подання декларацій про майновий стан і доходи»;

« Актуальні питання дотримання законодавства з питань оподаткування та виплати заробітної плати, легалізації трудових відносин» ;

« Особливості оподаткування та подання звітності по сплаті за землю екологічному податку та ресурсних платежах» ;

«Подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Подання декларації платниками єдиного податку»;

«Процедура адміністрування ЄСВ фізичними особами – підприємцями. Переваги подання звітності в електронному вигляді» .

- - Турківське відділення Старосамбірської МДПІ, районний центр зайнятості, відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
16 Створити і поновлювати базу даних інвестиційних проектів з метою пошуку потенційних інвесторів.. Постійно Інформація щодо інвестиційних проектів розміщена на офіційному сайті РДА, яка постійно оновлюється. - Місцевий бюджет відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції, об’єднання підприємцівТурківщини.
8.4. ФОРМУВАННЯ  ІНФРАСТРУКТУРИ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА 
17 Розширити мережу пунктів заготівлі сільськогосподарської продукції, сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, оптових ринків. Проведення ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. 2013 – 2015 рр. Програма розвитку сільськогоспо-дарських кооперативів  передбачає відновлення роботи МЗЗК   «Надсяном» в с.Боберка, який займатиметься заготівлею молока від населення. - - Відділ агропромислового розвитку райдержадміні-страції 
18 Створення умов для роботи громадської приймальні (забезпечення оргтехнікою та інформаційними матеріалами ) з питань підприємництва та «гарячої лінії» 2013-2015рр. Створено «гарячу лінію» для надання інформаційних послуг суб’єктам малого підприємництва. відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміні-страції
 8.5. Підвищення кваліфікації кадрів для сфери підприємництва 
19 Сприяти самозайнятості безробітних шляхом надання одноразової виплати допомоги з безробіття для започаткування підприємницької діяльності. Залучення до підприємницької діяльності інвалідів, жінок, молоді, звільнених у запас військовослужбовців, безробітних, жителів сільської місцевості. 2013 – 2015рр. Протягом січня – грудня  2014року надано  18 одноразових  виплат  допомоги з безробіття для започаткування підприємницької діяльності. 136,3  тис. грн .. Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Турківський районний центр зайнятості
20 Надання дотацій працедавцям, віддаючи перевагу тим, які працюють у малому бізнесі, на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних. 2013– 2015 рр. Надано компенсацію   єдиного внеску семи  роботодавцям  на створення12–ти робочих місць. 62,1 тис.грн. Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Турківський районний центр зайнятості
21 Проводити семінари для суб’єктів малого підприємництва і бажаючих розпочати підприємницьку діяльність (тематика семінарів формуватиметься на основі виявлених проблем функціонування малого бізнесу в районі).Продовжити практику проведення «Днів кар’єр», «Днів відкритих дверей», «Днів самовизначення» для молоді з метою підвищення конкурентоспроможності молоді на ринку праці.Залучати осіб з обмеженою працездатністю до групових та масових інформаційних заходів, що проводяться центрами зайнятості. 2013 – 2015 рр. Проведено  семінари на теми:«Як розпочати власний бізнес»;«З питань організації зеленого туризму»;«Від бізнес – ідеї до власної справи». - Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Турківський районний центр зайнятості
22 Провадити професійне навчання безробітних осіб, котрі мають намір започаткувати підприємницьку діяльність.Організувати підвищення кваліфікації за напрямом підприємець-початківець, організатор малого бізнесу, менеджер малого бізнесу, професійне навчання за професіями, які сприяють самозайнятості, а також організовувати фахову підготовку безробітних з підвищення кваліфікації шляхом стажування у керівників малих підприємств та приватних підприємців, які використовують найману працю із згаданого напряму. 2013 – 2015 рр. Протягом січня-грудня 2014 рокускеровано 20  осіб  на навчання для започаткування підприємницької діяльності.- підвищували кваліфікацію шляхом стажування  258 осіб – безробітних. - Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Турківський районний центр зайнятості
8.6. Розвиток малого підприємництва в сільській місцевості
25 Проведення виставок-ярмарків, свят «Сільський господар» та інших заходів. 2013 – 2015 рр. - - - відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації 
26 Організація та проведення  круглих столів, нарад з питань формування інфраструктури  аграрного ринку та розвитку підприємництва на селі. 2013 – 2015 рр. Виробництво сільськогосподарської продукції здійснюється виключно в особистих селянських господарствах. Проведено  семінар  – нараду   на тему «Служба зайнятості працівникамсела»;Проведено  семінар  на тему: «Ефективне ведення сільського господарства». - - відділ агропромислового розвитку райдержадмінстрації 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні показники

стану розвитку та підтримки малого підприємництва в Турківському районі

за 2014 рік

Таблиця 4

  Показник  3а 2014 рік Всього з початку року
1. Кількість суб’єктів малого підприємництва, одиниць: 1070 1070
в т.ч.:- малих підприємств, одиниць 56 56
з них тих, що випускали продукцію і надавали послуги, одиниць  56 56
- фізичних осіб 1010 1010
2. Кількість малих підприємств на 10 тис. чоловік наявного населення,одиниць 12 12
3. Чисельність працюючих на малих підприємствах, тис. осіб (без врахування фізичних осіб) 0,4 0,4
4. Частка малих підприємств у загальному випуску продукції (робіт, послуг)регіону, % 10,1 10,1
5. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів всіхрівнів, % 31,0 31,0
6. Кількість зареєстрованих фермерських господарств, одиниць 1 1
Кількість фермерських угідь, га 5 5
7. Кількість навчальних закладів всього, одиниць: 52 52
в т.ч. : – загальної освіти 50 50
- професійної освіти 2 2
- вищої освіти - -
Кількість навчальних закладів (в т. ч. загальної, професійної, вищої освіти),- де запроваджено навчання основам та практики підприємництва - -
- що здійснюють перепідготовку і підвищення кваліфікації кадрів підприємництва - -
8. Кількість об’єктів інфраструктури підтримки малого підприємництва,одиниць :
1. Бізнес-центри - -
2. Бізнес-інкубатори - -
3. Технопарки - -
4. Лізингові центри - -
5. Небанківські фінансово-кредитні установи, всього: 2 2
в т.ч.: – кредитні спілки 2 2
6. Фонди підтримки підприємництва, всього - -
в т.ч.: – регіональні - -
  – створені за участю УФПП - -
7. Інвестиційні фонди і компанії, всього - -
8. Інноваційні фонди і компанії, всього - -
9. Інформаційно-консультативні установи - -
Об’єкти інфраструктури, створені за участю місцевих органів влади(аудиторські організації) Агенція регіонального розвитку Турківщини 1 1
9. Кількість громадських об’єднань суб’єктів підприємництва, одиниць 1 1
- з них зареєстрованих на місцевому рівні 1 1
10. Кількість координаційних рад з питань підприємництва, створених намісцевому рівні 1 1

 

Критерії результативності виконання програмних заходів  3а 2014 рік Всього з початку року
11. Створення Wеб-сайту державної адміністрації регіонального рівня (так, ні)Наявність Wеб-сторінки для суб’єктів підприємницької діяльності (так, ні) Так
12. Відшкодування відсотків за банківські кредити, отримані для реалізаціїінвестиційних проектів, в рамках регіональної програми:- обсяги відшкодування, тис.грн. - -
- кількість підтриманих бізнес-проектів, одиниць - -
13. Кількість профінансованих в рамках регіональної програми (в якості цільових) бізнес-проектів суб’єктів малого підприємництва,одиниць/тис.грн. - -
- з них інноваційних проектів,одиниць/тис.грн. - -
14. Загальна сума кредитів, наданих в рамках рег. програми, тис. грн.:(без відшкодування відсотків з районного бюджету) 110,0 110,0
-         суб’єктам малого підприємництва (юр. і фізич. особам) 110,0 110,0
-         фермерським господарствам - -
в.т.ч.  –   кредитними спілками - -
    –   комерційними банками за міжнародними лініями - -
15. Наявність кредитно-гарантійних установ (так, ні) Так
16. Залучення суб’єктів малого підприємництва довиконано робіт/послуг за державні кошти (види замовлень описуються в пояснювальній записці),одиниць    
- загальні обсяги замовлень, тис.грн. 9022,3 9022,3
- кількість замовлень, одиниць 29 29
- відсоток до загальної кількості замовлень в регіоні, % 100 100
17. Наявність баз даних об’єктів комунальної власності, що не використовуються (так, ні)- нежитлових приміщень Так Так
- кількість замовлень, одиниць - -
- відсоток до загальної кількості замовлень в регіоні, % - -
18. Встановлення пільг по орендним ставкам (реквізити відповідного рішення наводяться в пояснювальній записці) для суб’єктів малого підприємництва(так, ні) Ні Ні
19. Загальна площа приміщень, переданих підприємцям, м.кв.: 135,9 135,9
- в оренду 124,1 124,1
- у власність 14,8 14,8
20. Кількість безробітних, що отримали фахову підготовку для заняття підприємницькою діяльністю, осіб 20 20
Кількість підприємців, що пройшли підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації, осіб 258 258
21. Кількість проведених в рамках регіональної програминавчальних семінарів, тренінгів (одиниць) 108 108
- кількість учасників (осіб) 1996 1996          
22. Кількість проведених засідань координаційної ради регіонального рівня зпитань підприємництва 4 4

 

 

 

 

 

Інформація

щодо державної реєстрації суб’єктів підприємництва – юридичних та фізичних осіб Турківського району за 2014 рік

(квартал, півріччя, 9 місяців, рік)

 

Таблиця 5

 

область Юридичні особи Фізичні особи  
Здійснено державну реєстрацію Знятоз державної реєстрації Здійснено державну реєстрацію Знято з державної реєстрації 
за 2013 р.  за 2014 рік за 2013 р.  за 2014 рік  за 2013 р.  за 2014 рік за 2013 р.  за 2014 рік
Турківський район 3 2 1 3 81 65 99 217

 

Примітка:

Відомості подаються з нарощуваним підсумком в порівняно з аналогічним періодом попереднього року.

 

 

 

 

Щодо проведення конкурсного відбору претендентів

 на стажування в Німеччині за Програмою

 перепідготовки управлінських кадрів

для сфери підприємництва (GIZ)

 

В Україні з 2001 року реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва.

Основним партнером Програми є Німеччина, співробітництво з якою здійснюється в рамках Спільної заяви Уряду України та Уряду ФРН щодо підтримки Програми через Федеральне міністерство економіки і енергетики Німеччини, а стажування менеджерів організовує Товариство міжнародного співробітництва (далі GIZ). Основною метою стажування є передача європейського досвіду для української економіки.

4-5 березня 2015 року у місті Львові в офісі Центру Підтримки Бізнесу “НюБізнет” (м.Львів, пл. Галицька 7, 2 поверх)GIZ разом з партнером, Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, проводить чергові інтерв’ю серед кандидатів на стажування у Німеччині за Програмою Федерального міністерства економіки з підготовки управлінських кадрів Німеччина-Україна.

Контактна особа — Михайло Павлів, менеджер iз зовнішньоекономічної діяльності, тел.: (032) 297-18-55, (032) 235-79-74, електронна пошта: iiif.lviv.@gmail.com

Попередню анкету кандидатів просимо  надсилати  до 24 лютого 2015 року ЦПБ НюБізнет на адресу: http://www.newbiznet.com.ua/index.php/uk/giz-application

У 2015 році українським менеджерам/ підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямками

–         Економічна кооперація без галузевої специфіки

–         Економічна кооперація з галузевою специфікою:

  1. Економічна кооперація у сфері енергоефективності в промисловості.
  2. Економічна кооперація у сфері енергоефективності у будівництві і санації будівель і споруд.
  3. Економічна кооперація у сфері поновлюваних джерел енергії.
  4. Економічна кооперація у секторі охорони здоров’я.
  5. Економічна кооперація в аграрному секторі.

У випадку, якщо напрямок не може бути запропонований, GIZ залишає за собою право включити прийнятих кандидатів у формат «Економічна кооперація без галузевої специфіки».

Кандидати на участь у Програмі мають відповідати наступним вимогам:

– наявність закінченої вищої освіти;

– досвід роботи у сфері економіки та підприємництва щонайменше 1 рік;

– добре знання англійської мови;

– вік не старший за 40 років;

– наявний потенціал для розвитку кооперації з німецькими партнерами.

 

Для участі у стажуванні кандидат має пройти співбесіду з членами німецько-української відбіркової комісії, до складу якої входять представники GIZ, та секретаріату МЦПК. Співбесіда проводиться мовою стажування.

Співбесіда триває в середньому біля 20 хвилин.

Для проходження співбесіди  кандидати мають заздалегідь подати до МЦПК наступні документи:

Всі, вище вказані документи потрібно принести з собою на конкурсний відбір і додатково надіслати до Мінекономрозвитку України на електронну пошту: kodatskaya@me.gov.ua або за факсом (044) 285-62-89.

В процесі співбесіди з’ясовуються:

• Рівень знання іноземної мови (в кожному окремому випадку).

• Мета і конкретні завдання стажування, очікувані результати, спрямовані на здійснення конкретної коопераційної ідеї щодо співпраці з німецьким бізнесом, розширення/поглиблення зовнішньоекономічної діяльності та підвищення ефективності підприємства, організації, де працює спеціаліст. Коопераційна ідея ляже в подальшому в основу так званого коопераційного проекту, над яким спеціаліст (та підприємство, яке його делегує) буде працювати за допомоги німецького навчального центру для реалізації цілей, що стоять перед підприємством. Робота над коопераційним проектом починається за ДВА місяці до заїзду на стажування.

Для прийняття рішення про включення стажера в групу, яка вирушить відповідно до країни стажування, першочергове значення мають знання мови, рівень професійної підготовки, можливість двостороннього економічного співробітництва. Додаткові бали претендент отримує за знання інших іноземних мов, комунікабельність, гнучкість, здібності менеджера тощо.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.inwent.org.ua  у розділі «Програма підготовки менеджерів» або за телефонами (044) 228-42-54.

 

Доручення першого заступника голови обласної державної адміністрації від 13 жовтня  2014 року № 17 “Щодо упорядкування режимів роботи підприємств сфери торгівлі”

Доручення голови районної державної адміністрації від 15.10.2014  року №45  “Щодо упорядкування режимів роботи підприємств сфери торгівлі”На виконання  доручення першого заступника голови Львівської обласної державної адміністрації  від 13 жовтня 2014 року  №17

Правила  роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

До уваги підприємців!

В Алжирській Народній Демократичній Республіці у серпні 2014 року установами оголошені міжнародні тендери, які стосуються в основному будівництва (реконструкція та модернізація готелів, будівництво логістичних холодильних центрів), закупівлі залізничних рейок, сухого спирту, мобільних бетонних установок, а також лінії з виробництва спіральних зварних труб. Більш детальна інформація про зазначені тендери міститься у додатку.

Контактні особи в Посольстві України – Тимчасовий повірений Блажей Вадим Валерійович та другий секретар з економічних питань Бартошак Ігор Миколайович (тел. 00 (213-21) 69 13 87, факс 00 (213-21) 69 48 87, ел. адреса emb_dz@mfa.gov.ua).

 

 

До уваги підприємців!
Відповідно до листа Всеукраїнської громадської організації «Союз підприємців поляків України» від 05.05.2014 № 140 інформуємо.
Всеукраїнська громадська організація «Союз підприємців поляків України» заснувала журнал «Handel PU» (Торгівля ПУ). Журнал зареєстрований Державною реєстраційною службою 16 жовтня 2013 року (свідоцтво серії КВ №20338 – 10138Р).
Видання цікавиться життям і проблемами підприємців України та Польщі, законодавчою, економічною базами, особливостями торгівлі в цих державах і країнах Європейського Союзу.
На сторінках «Handel PU» друкуватиметься інформація про гранти, які з Європейського Союзу надає Польща для українських підприємців, зокрема схеми та методику їх отримання.
Журнал виходитиме щоквартально на 48 сторінках двома мовами – українською та польською. Тираж – 15 тисяч примірників.
Редакція журналу готова до співпраці з підприємцями, які бажають налагодити бізнес у Польщі чи встановити зв’язки з Європейським Союзом.
Контактні телефони: +38 044 5813365, +38 093 4509790 та
е-mail: handel.pu2013@op.pl.
Адреса редакції журналу: 01054, м. Київ, вул.Олеся Гончара, 52, офіс 12.

Щодо реалізації цукру Аграрного фонду

 Повідомляємо Вас, що у травні 2014 року Аграрний фонд розпочинає реалізацію цукру-піску в кількості 30 тис. тонн через Аграрну біржу за ціною 9282 грн./т (з ПДВ) при  попередній оплаті на умовах EXW.

З пропозиціями щодо закупівлі цукру із зазначенням кількості тонн закупівлі цукру, адреси, керівника та контактного телефону підприємства роздрібної торгівлі звертатися до відділу економічного розвитку і торгівлі Турківської районної державної адміністрації.

Додаткова інформація за телефонами: (044) 277-27-05, 3-29-07.

 

Конференція на тему: “Методи співпраці з Європейськими інвестиційними фондами”(Польща).

Про надання Україні автономних торговельних преференцій

Відповідно до заяви Європейської Комісії від 11.03.2014 Європейський Союз в односторонньому порядку планує надання Україні автономних торговельних преференцій, застосування яких орієнтовно розпочнеться з травня 2014 року. Метою зазначених заходів є одностороннє зменшення або скасування митних зборів ЄС на товари, що походять з України.

Повідомляємо Вас, що на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (http://www.me.gov.ua ) в рубриці «Співробітництво між Україною та Європейським Союзом» в підрубриці «Автономний преференційний торговельний режим ЄС для України» розміщено наступну інформацію:

–         Довідку щодо автономного преференційного торгового режиму ЄС для України;

–         Інструкцію щодо правил походження, які будуть застосовуватися при експорті до держав-членів ЄС;

–         Проект Регламенту Європейського Парламенту та Ради стосовно скорочення або скасування митних зборів та товари, що походять з України.

 

Щодо участі у семінарі

У Львівській області реалізується Програма перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва.

Дана Програма сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, пошуку шляхів реструктуризації підприємств, підвищенню кваліфікації українських менеджерів через отримання ними нових компетенцій в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн.

9 квітня 2014 року о 10.00 год. в приміщенні обласної державної адміністрації (каб. 412) відбудеться інформаційний семінар про Програму перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва (GIZ) для кандидатів на стажування у Німеччині.

10 квітня проводитиметься співбесіда з кандидатами на стажування у Німеччині за адресою: м.Львів, пл. Галицька, 7.

Більш детальну інформацію про Програму можна знайти на сайтах:www.lvivbiz.com у розділі «Новини», www.inwent.org.ua у розділі «Програма підготовки менеджерів» та www.me.gov.ua у розділі МЦПК.

 

 

 

До уваги керівників підприємств та організацій району, приватних підприємців!

З метою запровадження проектів міжрегіональної співпраці та соціального партнерства, пошуку альтернативних шляхів підвищення економічної активності підприємств, розташованих на території Турківського району, Рада голів державних адміністрацій запрошує підприємства, організації та підприємців – фізичних осіб до активної співпраці.

 

Переваги участі у проекті:

 

1. Започаткування нових відносин державного і приватного партнерства

2. Створення інформаційного майданчика міжрегіональної та міжвиробничої кооперації

3. Стимулювання виробництва місцевих товаровиробників без залучення інвестицій

4. Відродження реального сектору економіки

5. Створення нових робочих місць

6. Суттєве збільшення доходної частини бюджету

7. Можливість покращити соціальну інфраструктуру

8. Підвищення соціальних стандартів та нормативів для населення

9. Доступ до міжнародних «зачинених»  (захоплених) ринків

10. Отримання доступу до нових технологій

11. Зниження платіжного дефіциту в балансі від імпортних товарів

 

Звертаємо увагу, що участь підприємств та організацій у запропонованому проекті безкоштовна та не потребує залучення додаткових коштів.

 

Для участі у запровадженні проектів міжрегіональної співпраці та соціального партнерства, необхідно надати відділу економічного розвитку і торгівлі наступну інформацію:

Найменування підприємства

Телефон

Мобільний

E-mail

Веб-сайт

Індекс

Населений пункт

Адреса (вулиця, номер будинку, номер офісу)

Опис виду діяльності

 

За більш детальною інформацією звертатися в відділ економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації за адресою м. Турка, вул. С.Стрільців, 62, кабінет № 26.

Контактні телефони 3-29-07

 

 

 

До уваги  суб’єктів господарювання, які мають намір налагодити співпрацю щодо експорту виробленої продукції на іноземні ринки

 

Міжнародна інвестиційна компанія «European Register of Innovation – Investment Technology and Projekt» (Україна, 03087, м.Київ, вул.Уманська 31, корп..2) пропонує співпрацю на договірних засадах щодо експорту та будівництва дерев’яних котеджів в країнах Карибського басейну, Саудівської Аравії та Еквадорі.

У разі зацікавленості даною пропозицією просимо звертатися у відділ економічного розвитку і торгівлі Турківської РДА за тел. 32907.

 

До відома підприємств торгівлі щодо дотримання вимог розпоряджень голови облдержадміністрації стосовно встановлення торговельних надбавок на основні продовольчі товари, а саме:

1. Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29 квітня 2011 року №373/0/5-11 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 30 жовтня 2007 року №1142».

2. Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 30 жовтня 2007 року №1142 «Про регулювання цін на окремі продовольчі товари».

3. Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 30 листопада 2005 року №1171 «Про торговельні надбавки на дитяче харчування».

 

ПРОГРАМА розвитку малого та середнього підприємництва у Турківському районі на 2013 – 2015 роки.

Основні заходи з реалізації Регіональної програми розвитку малого та середнього  підприємництва.

 

 

Проведення регiонального туру ХV Всеукраїнського конкурсу бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед молодi

 

 

 

З метою залучення молодi до пiдприємницької дiяльностi шляхом пiдтримки її iнiцiатив Львiвський обласний молодiжний центр працi спiльно з управлiнням молодi та спорту обласної  державної  адмiнiстрацiї у вереснi 2013 року на територiї Львiвщини проводить регiональний тур ХV Всеукраїнського конкурсу бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед  молодi.

Конкурс вiдбудеться серед молодих людей вiком вiд 14 до 35 рокiв i сприятиме реалiзацiї економiчних iнiцiатив практичним втiленням у сферi малого та середнього бiзнесу. Об’єктом конкурсного вiдбору є бiзнес-плани, якi представляють економiчну модель пiдприємницької i господарської дiяльностi та передбачають створення нових або розширення вже iснуючих пiдприємств.

Конкурс проводитиметься у двох номiнацiях:

– виробництво, сфера послуг торгiвля;

– соцiальний проект (передбачає бiзнес-плани, якi фiнансуються за рахунок спонсорських, грантових коштiв або коштiв з державного бюджету та спрямованi на покращення умов життєдiяльностi особистостi чи окремих соцiальних груп).

Переможцi визначатимуться у таких номiнацiях: ініціативи: «Студенські ініціативи» (проект носить учбовий характер i не передбачає впровадження) та “Молодий пiдприємець” (реальнi проекти, автори яких мають певний досвiд роботи та бажання впроваджувати цi проекти).

Прiоритетнi напрямки: соцiально-творчi проекти; вiтчизняне виробництво; розвиток молодiжного туризму Львiвщини.

На першому етапi поданi заявки оцiнюються експертною комiсiєю. Учасники конкурсу, чиї  бiзнес-плани не пройшли експертну оцiнку, зможуть отримати додатковi консультацiї.

На другому етапi конкурсу конкурсна комiсiя розглядає бiзнес-плани i визначає переможцiв у кожнiй номiнацiї. Для учасникiв, якi пройшли другий етап, будуть проводитися подальше консультування з питань оформлення i презентацiї бiзнес-планiв.

Бiзнес-плани та заяви на участь у Конкурсi подаються до 4 жовтня 2013 року у Львiвський обласний молодiжний центр працi за адресою: м. Львiв, вул. Кривоноса, 10.

Заявки поданi пiсля встановленого строку прийматися не будуть.

Звертаємось з проханням забезпечити iнформування молодi про проведення регiонального туру ХV  Всеукраїнського конкурсу бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед молодi.

Контактна особа — директор Львiвського обласного молодiжного центру працi – Леся Довганик (моб. тел. 067 905 72 66, еmаil: 1d13@ukг.пеt).

ПОЛОЖЕНИЯ

про порядок проведення конкурсу бiзнес-планiв

пiдприємницької дiяльностi серед молодi Львiвської областi

 

Загальнi положення

 

1. Конкурс бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед молодi Львiвської областi проводиться в рамках ХV Всеукраїнського конкурсу бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед молодi i керується положеннями та термiнами, затвердженими наказом Мiністерства України у справах сiм’ї, молодi та спорту № 114 вiд 24.01.2009 року «Про органiзацiю та проведення ХV Всеукраїнського конкурсу бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльностi серед молодi».

2. Конкурс проводиться серед молодих людей вiком до 35 рокiв i ставить за мету реалiзацiю економiчної iнiцiативи молодi та практичного її втiлення у сферi малого та середнього бiзнесу. Об’єктом конкурсного вiдбору є бiзнес-плани, якi представляють економiчну модель пiдприємницької i господарської дiяльностi та передбачають створення нових або розширення вже iснуючих пiдприємств

3. Прiоритетнi напрямки:

• Соцiальнi творчi проекти.

• Вiтчизняне виробництво.

• Розвиток агробiзнесу

• Розвиток туристичної iнфраструктури.

• Iнновацiйне пiдприємництво.

• Iнформацiйнi технологiї.

(Проекти можуть бути в iншiй запропонованiй сферi)

4. Переможцi визначаються в двох номiнацiях:

“Студентськi iнiцiативи”(проект носить учбовий характер i не передбачає впровадження)

“Молодий пiдприємець”(реальнi проекти, автори яких мають певний досвiд роботи та бажання впровадити цi проекти)

5. Головнi критерiї вiдбору проектiв:

– соцiально-економiчне значення;

– вiдповiднiсть належним стандартам i стуктурi бізнес – плану;

– чiтке фiнансово-економiчне обгрунтування;

– реальнiсть проекту;

– створення нових робочих мiсць для молодi

6. Для участi в конкурсi учасникам необхiдно заповнити i подати наступнi

документи:

– Заявка на участь у конкурсi (додаток № 1);

– Бiзнес-план в надрукованому видi (додаток №2) бажано українською мовою;

– Рекомендацiйнi листи та презентацiйнi матерiали (за бажанням).

7. Пiсля розгляду бiзнес-плану оргкомiтет може запросити додаткову iнформацiю. Оргкомiтет бере на себе зобов’язання про збереження конфiденцiйностi бiзнес-планiв.

 

 

 

Порядок підведення пiдсумкiв та визначення переможцiв

конкурсу бiзнес-планiв.

 

8. Пiдведення пiдсумкiв конкурсу бiзнес-планiв здiйснюється оргкомiтетом 4 жовтня 2013 року.

9. Попереднiй розгляд та пiдготовку матерiалiв для визначення претендентiв на кращий бiзнес-план здiйснює оргкомiтет. Строк подання матерiалiв до органiзацiйного комiтету до 30 вересня 2013 року.

10. Переможцi конкурсу визначаються в кожнiй номiнацii конкурсу. Кiлькiсть переможцiв та форми їх стимулювання визначається органiзацiйним комiтетом.

11 .Переможцi конкурсу нагороджуються спецiальними дипломами, цiнними подарунками тощо.

12.Найкращi бiзнес-плани вiзьмуть участь у ХV Всеукраїнському конкурсi бiзнес-планiв пiдприємницької дiяльност

 

ЗАЯВА

на участь у конкурсi

в номiнацiї “Студентськi iнiцiативи”

або “Молодий пiдприємець”

1. Iнформацiя про конкурсанта:

П.I.Б.

______________________________________________________

Рiк народження

______________________________________________________

Освiта

______________________________________________________

Адреса

______________________________________________________

Телефон, факс ___________________________________  е-mаii

2. Напрямки дiяльностi по проекту:

  • Торгiвля
  • Соцiальна сфера
  • Сiльське господарство
  • Виробництво
  • Туризм
  • Будiвництво
  • Iнше (пояснити)_____________________________

3. Короткий змiст проекту (до 50 слiв):

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

4. Фiнансова iнформацiя:

• вартiсть проекту

_______________________________________________________________

• строк окупності

________________________________________________________________

• сума зовнiшнього фінансування

________________________________________________________________

• власний внесок

_______________________________________________________________

5. Досвiд роботи в цiй сферi

_________________________________________________________________

6. Очiкувана форма спiвробiтництва по проекту ( пошук ресурсiв вказати яких, iнформацiйна пiдтримка, отримання додаткових знань, навчання, стажування, пошук партнерiв, контактiв тощо).

7. Додаткова iнформацiя (знання iноземних мов, участь у наукових конференцiях чи досягнень в бiзнесi)

_____________________________________________________________

 

 

 

 

 

БІЗНЕС-ПЛАН

 

1.Резюме.

Коротка iнформацiя про проект та авторiв. Юридичний статус пiдприємства.

Загальний опис продукту. Загальний опис ринку. Необхiдне зовнiшнє

фiнансування. Шляхи залучення фiнансiв. (Обсяг не бiльше З сторiнок).

 

2. Мета i завдання: аналiзуємо свої ідеї.

Необхiдно зробити S.W.O.T.  аналiз: S(strength) — сильнi сторони пiдприємства, W (weaknesses) — слабкi сторони пiдприємства, О (оррогtunities) — можливості пiдприємства, Т (thгеаts) — загрози для пiдприємства.

 

3. Опис продукту.

Ознайомчий опис, позицiонування товару на ринку, унiкальнiсть/особливi риси, опис технологiї, наявнiсть необхiдної  квалiфiкацiї, наявнiсть  ліцензiї (патентних прав), майбутнiй потенцiал.

4. Аналiз ринку.

Визначення сегменту, перспективи розвитку ринку, визначення типового покупця, опис потенційної  клiєнтури, опис конкурентiв.

 

5. План виробництва.

Наявнiсть необхiдних примiщень, загальний опис використовуваних технологiй, наявнiсть та опис необхiдного обладнання, джерела постачання сировини та матерiалiв i гарантії  їх стабiльностi, використання субпiдрядних організацій

6. План маркетингу.

Шляхи реалiзацiї, забезпечення конкурентоспроможностi, механiзм цiноутворення, методи стимулювання продажу, рекламний бюджет.

 

7. Кадрова полiтика

Органiзацiйна структура управлiння. Штатний розклад, необхідна класифiкацiя, заробiтна плата, шляхи стимулювання персоналу.

 

8. План фiнансування.

Скiльки Вам необхiдно коштiв, звiдки Ви збираєтеся їх отримати, у якiй формi, на який термiн, строки та графiки проведення.

 

9. Фiнансовий аналiз: визначите ефективнiсть.

Аналiз основних показникiв дiяльностi, шляхи їх коригування, визначення ризикiв, методи управлiння ризиками.

 

10. Фiнансова звiтнiсть: планування результатiв.

Оцiнка основних доходiв i видаткiв, щомiсячний рух грошових коштiв, оцiнка розмiрiв податкiв, оцiнка щорiчного чистого прибутку, прогнозована рiчна

фiнансова звітнiсть.