Проведення виставкових заходів за кордоном

  

                                       Щодо міжнародної виставки у Великій Британії

З 4 по 6 вересня 2016 року  в Лондоні (Велика Британія) буде  проходити  престижна міжнародна виставка «Speciality & Fine Food Fair 2016», на якій  вперше планується презентувати українську сільгосппродукцію, продукти харчування, напої та ін. для британських (європейських) покупців.

Участь українських сільгоспвиробників у зазначеному заході може бути початком масштабної співпраці, яка підвищить світовий імідж України та сприятиме росту рівня конкурентоспроможності української продукції в різних країнах, розвитку малих і середніх фермерських господарств та інфраструктури села.

За детальною інформацією щодо участі в міжнародній виставці «Speciality & Fine Food Fair 2016» звертатися до ТОВ «Компанія «Сенко Україна».

Телефони: +38(056)740 30 90, +38(056)740 31 91.

E-mail: agrosenko.trade@gmail.com

Skype: senco.ukraine

 

                            Щодо міжнародних виставкових заходів в Ірані

          У період з 26 по 29 травня 2016р. іранською компанією “TARHE SANAT NAMA AZIN” буде проведено ряд міжнародних виставок під загальною назвою “Iran-Tabriz Industry Exhibition” з метою представлення новітніх промислових технологій та налагодження безпосередніх ділових відносин між представниками бізнесу.

         Контактна інформація оргкомітету:

Телефон: 00982188827660

Факс: 00982188826242

Електронна пошта: nama_expo@yahoo.com

веб-сайт: www.ir-amt.com.

 

 

                Щодо міжнародної виставки  ЕКСПО Китай-Євразія

          У період з 20 по 25 вересня 2016 року в Китайській Народній Республіці планується проведення П’ятої міжнародної виставки ЕКСПО Китай-Євразія у м. Урумчі району Сіньцзян.

Головною темою вказаного заходу буде «Спільне обговорення, спільне будівництво, спільне користування, Шовковий шлях; можливості та майбутнє».

Загальна виставкова площа становитиме 140 тис. кв.м. Вона буде поділена на виставку з іміджу інвестиційного співробітництва, міжнародну виставку Гонконг-Макао і торгову виставку, також проводитиметься виставка ексклюзивних товарів Китаю і євразійських країн.

У рамках виставки буде проводитися Форум з економічного розвитку і співробітництва Китай-Євразія, на який будуть запрошені відомі політики з різних країн та відповідальні особи міжнародних організацій для поглибленого обговорення гарячих міжнародних питань країн Євразії.

Додаткова інформація за посиланням http://www.caeexpo.org/, контактна особа – Лі Цинжуй, відділ зовнішніх зв’язків Оргкомітету ЕКСПО Китай-Євразія, тел./факс: 86-991-5190446, електронна пошта: lisacaeexpo@163.com .

 

  

Щодо проведення в РК Міжнародної виставки “Mining Week Kazakhstan`2016”

У період з 28 по 30 червня 2016 року у м.Караганді (Казахстан) відбудеться 12-та Міжнародна виставка технологій та обладнання для гірничо-металургійного комплексу і раціонального використання надр Mining Week Kazakhstan`2016”.

Додаткову інформацію щодо Міжнародної виставки Mining Week Kazakhstan`2016”  можна отримати на сайті: www.miningweek.kz.

 

 

 

15 квітня 2016 року у м. Львові на стадіоні «Арена Львів» буде проходити Весняний діловий форум на тему: «Український бізнес – конкурентоздатність, вихід на нові ринки інші горизонти планування»

З програмою форуму та додатковою інформацією можна ознайомитись за посиланням: http// dilovyy-forum.com.ua/ua/home

10 – 18 вересня 2016р. у виставковому центрі   міста Салонік відбудеться черговий 81-й Міжнародний ярмарок ТIF НЕLЕХРО S.А, який є одним із найважливіших торгівельних подій у світі.

На ярмарку будуть представлені товари та послуги в наступних категоріях: автомобілі, будівельна промисловість, енергетика, сільськогосподарська продукція, видавнича діяльність, комп’ютерні технології, інновації та технології, музика та розваги, туристичні та інші послуги. Передбачається, що в поточному році виставку відвідають понад 250 тис. осіб. Інформація щодо умов проведення 80-го Міжнародного ярмарку розміщена на сайті: http://tif.helexpo.gr  та  www.helexpo.gr.

З метою надання відповідного сприяння для участі в 80-у Міжнародному ярмарку просимо звертатися до торгівельно-економічного відділу Посольства України в Грецькій Республіці (тел./факс (30) 2106800230; електронна пошта: emb_gr@mfa.gov.ua).

 

Щодо пошуку нових бізнес-контактів  між українськими та кувейтськими  партнерами

На виконання листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України  № 4314-06/35922-07 від 29.10.2015         інформуємо, що на адресу Мінекономрозвитку надійшов лист Посольства України в Державі Кувейт від 08.09.2015 № 61617/14-210-780 щодо  проведення  на постійній основі  роботи з пошуку нових бізнес-контактів між українськими та кувейтськими партнерами.

08 вересня п.р. дипломатичною установою проведена зустріч з генеральним директором консалтингової компанії «Al-Mubarak  Building Group» Халідом Аль-Мубараком.                                                                                                                                   Кувейтська консалтингова компанія зацікавлена в довгостроковій оренді або придбанні об’єктів нерухомості (готелів, ресторанів, розважальних центрів та комплексів) в Києві, Київській області та у західних регіонах.

 

Щодо зацікавленості представника данського дистрибутора та імпортера меблів “FurnHouse ApS.” у встановленні контактів з українськими виробниками меблевої продукції, а саме, з меблевою фабрикою, що спеціалізується на виготовленні дубових меблів.

На сьогодні “FurnHouse ApS.” виявляє інтерес до таких меблевих виробів з дуба: обідні столи, кухонні стільці, настінні шафи, кавові столики.

За детальнішою інформацією слід звертатися до представника данської компанії за такими координатами:

контактна особа — John Gronbech, Sales Manager;

e-mail: jgr@furnhouse.com;

тел.: +45 53624146.

 

 

З 11 грудня цього року до 17 січня 2016 року,  на проспекті Свободи від Оперного театру до пам’ятника Т. Шевченку і  на пл. Ринок (західна та східна сторони) у Львові діятиме Різдвяний ярмарок.

На ярмарку продаватимуть товари виключно українських виробників.

Працюватиме ярмарок у робочі дні з 11:00 до 22:00, у святкові та вихідні дні – з 10:00 до 23:00.

       З приводу участі необхідно звернутись до організатора ярмарку – ТзОВ «Львівські ярмарки».   Адреса:79000, м. Львів, пл. Міцкевича, 8 (5-й поверх). Тел. +38(067) 936-64-41, +38(063) 022-40-69.E-mail: yarmarki@ukr.net

      

 

 

 

Щодо проведення виставки

«Flanders international trade expo»

( Королівство Бельгія)

За інформацією Посольства України в Королівстві Бельгія – в Північному регіоні Країни Фландрії щорічно проводиться найбільша торгова виставка «Flanders international trade expo», яка збирає понад 75000 відвідувачів.

Організатори виставки розглядають можливість участі України у виставці в якості почесного гостя в майбутніх виставках (починаючи з 2017 року), що передбачає презентацію країни – почесного гостя та може стати потужним інформаційним приводом для просування нашої країни у зазначеному регіоні.
Темою стенду може бути як туристичний, транспортний або виробничий потенціал України, так і товари і послуги, які українські виробники просувають на бельгійський ринок.

Участь у виставці почесного гостя передбачає презентацію країни для відвідувачів виставки, а також організацію семінарів з бізнес- колами Фландрії.

Орієнтовний розрахунок витрат країни – почесного гостя виставки, наданий її організаторами, а також електронна презентація виставки, яка містить, зокрема, орієнтовний план організації участі країни-почесного гостя виставки, додаються.

Більш детальна інформація за телефонами : +32(0) 9 241 55 00 , +32(0) 9 241 55 11, e-mail: info@ijv-ifas.be,  сайт: http://www.ijv-ifas.be/.

ICC – International Convention Center,Familie Van Rysselberghedreef 2
9000 Gent, Belgium.

 

Умови участі (неофіційний переклад)

 

Безкоштовне надання неприбутковою організацією IJV-IFAS послуг в частині:

 

  1. Площа на ярмарку в павільйоні (+/-1000 м2 бруто) вартість: 41,600 євро
  2. Сцена біля входу на ярмарок включаючи : сцену, чорний фон, основні системи озвучення та освітлення

вартість- 8,000 євро

 

3.Церемонія відкриття (запрошення, інфраструктура, харчування)                         у присутності представника його величності Короля Бельгії

вартість: 30,000 євро

  1. Комунікації та медіа-кампанії

вартість: 95,000 євро
5.Офіційні прийоми у мерії та в приміщенні урядової провінції ( пропонують  місто Гент і провінція Східна Фландрія)

Вартість: 2,500 євро

 

6.Семінар у виставковому комплексі Flanders international trade expo . Зали для семінарів і запрошення надають провінція Східна Фландрія, торгово-промислова палата Фландрії.

Вартість: 2,500 євро

 

Оціночна вартість участі  для почесного гостя:
1. Стенди: 145,000 – 160,000 євро

 

  1. Зручності на виставковому майданчику:
    (електрика, водопостачання, кухоннне обладнання за межами виставкової площі або зовнішнє кухонне обладнання, страхування)

вартість : 10,000 – 15,000 євро

 

  1. Проживання у готелі: 24,750 – 39,600 євро
    розрахунок орієнтовно на 30 осіб  та  11 ночей
    від 75 до 120 євро/ніч
    детальна цінова пропозиція для трьох готелів буде надіслана

 

  1. Місцевий транспорт між 1,000 – 1,500 євро
    Центром м. Гент та виставковим центром
    ( квитки на авіаперевезення не включені).

 

 

 

З 12 по 15 жовтня 2015 року в Аммані відбудеться  міжнародна виставка «Rakhaa Expo 2015» . Організатором виставкового заходу виступають Асоціація бізнесменів аль-Раха (Al Rakhaa Businessmen Association) та група компаній Афак (Afaq Group).

                              Тематичні розділи виставки :-енергетика та відновлювальна енергетика;-інформаційно-технологічні системи;-фармацевтична та медична промисловість;-будівництво та будівельні матеріали;-нерухомість та інвестиції в нерухоме майно;-туризм та туристичні інвестиції;-телекомунікації та Інтернет-провайдери;

-продукти харчування;

-сільське господарство, ветеринарія, тваринництво;

-фінансовий і банківський сектор;

-електричні обладнання, комп’ютери і побутові прилади;

-поліграфія, видавництво;

-побутові та офісні меблі;

-легка промисловість, вироби зі шкіри та ювелірні прикраси;

-косметика.

Більш детальну інформації про захід можна отримати за тел.: 00962796868960, E-mail: Suhair@afaqgroupadv.com або на веб-сайті: http://rakhaaexpo.com/en/index.html.

 

10-13 листопада 2015 року, в м. Київ, на території Міжнародного виставкового центру за адресою Броварський проспект,15, відбудеться VIII Міжнародна спеціалізована виставка «Енергоефективність. Відновлювана енергетика – 2015», основна тематика якої: промислове та побутове енергозберігаюче обладнання, енергоефективні технології у побуті, виробництві та бізнесі, альтернативні види палива, відновлювана енергетика.

Ділова програма супутніх заходів передбачає проведення VII Міжнародного інвестиційного бізнес-форуму з питань енергоефективності та відновлюваної енергетики.

Ключові питання цьогорічного Форуму:

  • Фінансові інструменти стимулювання енергоефективності. Державні ініціативи в житловому секторі та міжнародні проекти;
  • ЕСКО: потенціал впровадження, успішні практики, інституційні бар’єри;
  • Енергоменеджмент в бюджетній сфері. Місцеві ініціативи та міжнародний досвід;
  • Стан та перспективи розвитку відновлюваної енергетики в контексті євроінтеграційних процесів.

Форум та Виставка – ключові події в Україні, присвячені питанням ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереженню, розвитку відновлювальних джерел енергії та альтернативних видів палива та є платформою  для продуктивного діалогу між бізнесом та владою, потужний інструмент налагодження міжнародних контактів та залучення інвестицій.

Враховуючи вищенаведене, прошу вжити заходів щодо поширення  інформації про проведення VIII Міжнародної спеціалізованої виставки «Енергоефективність. Відновлювана енергетика – 2015» та VII Міжнародного інвестиційного бізнес-форуму з питань енергоефективності та відновлюваної енергетики серед зацікавлених підприємств та організацій Вашого району (міста).

З питань участі у Виставці необхідно звертатись у Міжнародний виставковий центр за тел.: (044) 201-11- 59, 201-11- 66 та e-mail: energo@iec-expo.com.ua. Детальна інформація на сайті: http://www.iec-expo.com.ua/uk/energoefektivnist-2015/tematika-vistavki-ee-2015.html.

 

З питань участі у Форумі звертайтеся за тел.: (044) 590-59-65 та e-mail: saeepressa@gmail.com. З програмою Форуму можна ознайомитися за посиланням: http://saee.gov.ua/sites/default/files/documents/Programa_Forumu.pdf.

Участь у Форумі безкоштовна.

 

 

 

Програма

 

VII МіжнароднОГО інвестиційнОГО бізнес-форумУ

з питань енергоефективності та відновлюваної енергетики

 

(проект)

10 ЛИСТОПАДА
10:00-11:00 Офіційне відкриття VII Міжнародного інвестиційного бізнес-форуму з питань енергоефективності та відновлюваної енергетики та VIII Міжнародної спеціалізованої виставки «Енергоефективність. Відновлювана енергетика – 2015»хол виставкового павільйону
11:00-12:00 Огляд виставкових експозицій
12:00-12:15 Брифінг для представників ЗМІхол виставкового павільйону
день Енергоефективності та енергозбереження
12:15-16:00 Конференція “Фінансові інструменти стимулювання енергоефективності. Державні ініціативи в житловому секторі та міжнародні проекти”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
11 ЛИСТОПАДА
 
ДЕНЬ ВіДНОВЛЮВАНої ЕНЕРГЕТИКи
10:30-12:30 Круглий стіл “Стан та перспективи розвитку відновлюваної енергетики в контексті євроінтеграційних процесів”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
13:00-15:00 Круглий стіл “Заміщення природного газу альтернативними видами палива в Україні”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
15:30-17:00 Круглий стіл “Ринок рідкого біопалива в Україні: стан, бар’єри та перспективи розвитку”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
12 ЛИСТОПАДА
 
11:00-13:00 Дискусія “Законодавчі ініціативи у сфері енергоефективності: напрацювання, перспективи впровадження”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
13:30-15:00 Семінар “ЕСКО: потенціал впровадження, успішні практики, інституційні бар’єри”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
15:00-17:00 Презентаційна панель “Енергоменеджмент в бюджетній сфері. Місцеві ініціативи та міжнародний досвід” конференц-зал у виставковому павільйоні №2
13 ЛИСТОПАДА
 
10:00-12:00 Семінар “Екодизайн: досвід ЄС та перші кроки України”.конференц-зал у виставковому павільйоні №2
12:30-14:00 Круглий стіл “Популяризація питань енергоефективності та відновлюваної енергетики”конференц-зал у виставковому павільйоні №2
 

 

 

ТЕМАТИКА

 

VIII Міжнародної спеціалізованої виставки

«Енергоефективність. Відновлювана енергетика – 2015»

 

  1. СОНЯЧНА ЕНЕРГЕТИКА
  • Сонячні електростанції: автономні, гібридні, мережеві
  • Фототермічні та фотоелектричні перетворювачі світла
  • Сонячні колектори. Сонячні батареї
  • Комплектуючі та обладнання для геліоустановок
  • Будівництво сонячних електростанцій
  1. ВІТРОЕНЕРГЕТИКА
  • Вітряні електростанції (ВЕС): промислові, малі автономні
  • Вітрогенератори
  • Комплектуючі та обладнання для вітроустановок
  • Будівництво вітряних електростанцій
  1. ГЕОТЕРМАЛЬНА ЕНЕРГЕТИКА
  • Геотермальні електростанції
  • Регулятори термоповітряні геотермальні
  • Зонди для геотермальних теплових насосів
  • Колектори для земляних зондів
  • Комплектуючі та аксесуари
  1. МАЛА ГІДРОЕНЕРГЕТИКА
  • Міні-, мікро-, малі ГЕС
  1. АЛЬТЕРНАТИВНІ ВИДИ ПАЛИВА
  • Технології переробки біомаси
  • Тверде паливо. Технології виробництва та обладнання
    • виробництво пелет, брикетів. Лінії гранулювання біомаси
  • Рідке біопаливо. Технології виробництва
  • Біогаз. Технології виробництва. Біогазові установки
  1. ЕФЕКТИВНА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИКА

Альтернативне опалення без газу

  • твердопаливні котли
  • електричні котли
  • рідкопаливні котли
  • системи сонячного теплопостачання
  • теплові насоси
  • системи конвективного та променистого опалення

Реконструкція газових котелень

  • модульні котельні установки. Міні-ТЕЦ
  • когенераційні установки: газопоршневі, газотурбінні, дизельні
  • автоматизація котелень
  • прилади регулювання, контролю, управління теплом
  • теплоізоляція теплових мереж
  1. ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧЕ ОСВІТЛЕННЯ
  • Світлодіодна освітлювальна техніка
  • Люмінесцентне освітлення
  • Галогенне освітлення
  • Оптоволоконне освітлення
  • Ефективні системи освітлення: житлових, промислових будівель, об’єктів будівництва, ЖКГ, АПК
  • Світлодіодне освітлення міських вулиць та автомагістралей
  • Інтелектуальні системи управління освітленням
  1. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИ БУДІВНИЦТВІ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ БУДІВЕЛЬ
  • Енергоефективні будівельні системи, технології, матеріали
  • Інноваційні віконні системи
  • Високоефективна теплоізоляція будинків
  • Оснащення теплових пунктів та вузлів
  • Економні системи теплопостачання
  • Поквартирний облік та регулювання споживання енергоресурсів
  1. ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ІННОВАЦІЇ В АВТОМОБІЛЕБУДУВАННІ
  • Гібридні автомобілі
  • Електромобілі
  • Автомобілі на водневих паливних елементах
  1. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ ПРОЕКТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ
  2. ІНВЕСТИЦІЇ В ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ

Щодо проведення 30-тої Індонезійської     торговельної виставки “Trade Expo Indonesia”

                   21-25 жовтня 2015 року в м. Джакарта, в Міжнародному виставковому центрі Кемайоран, Індонезія відбудеться 30-та  Індонезійська торговельна виставка “Trade Expo Indonesia”. У 2014 р. вказаний виставковий захід  успішно залучив 1550 учасників та 14345 відвідувачів з усього світу.

30-та Індонезійська торговельна виставка спрямована на популяризацію якості продукції «Зроблено в Індонезії” на світовому ринку, на розвиток бізнесу та інвестиційних мереж, а також на підвищення потенціалу для тих, хто шукає бізнес-можливості у виробничому секторі Індонезії. 30-та Індонезійська торговельна виставки є обов’язкова для імпортерів, дистриб’юторів, роздрібних торговців, власників готелів та рестораторів, інвесторів, бізнес та торгових асоціацій, засобів масової інформації та ін. Участь у даній виставці може також стати початком співпрвці з економічною спільнотою АСЕАН, що буде реалізована на початку 2016 року.
Крім того, для торгової місії з України організаційний комітет виставки та Міністерство торгівлі Індонезії, надаватиме такі пільги:

безкоштовно:
– розміщення 2 (дві) ночі під час виставки;

– трансфер з аеропорту в готель;
– трансфер: готель – виставковий центр – готель;
– використання бізнес-лаунджу у виставковому центрі;
– безкоштовний Wi-Fi.

Більш детальну інформацію можна отримати у представників Посольства Республіка Індонезія в Україні  за електронною адресою: kbriindo.ru.kiev.ua, kabidekon@indo.ru.kiev.ua або з офіційного веб-сайту організатора: www.tradexpoindonesia.com.

 

Щодо проведення Львівського міжнародного                                                                         

форуму індустрії туризму та гостинності

та спеціалізованих виставкових заходів

21-23 жовтня 2015 року у Палаці спорту “Україна”    (м. Львів, вул.Мельника,18) пройде  Львівський міжнародний форум індустрії туризму та гостинності, який об’єднає відразу три спеціалізовані виставкові заходи: XVІ міжнародну виставку-ярмарок “ТурЕКСПО”, IX спеціалізовану виставку «Готельний та ресторанний бізнес»,VIIІ спеціалізовану  виставку “Континент розваг: Спорт • Відпочинок • Дозвілля”.

Організатор заходу: ПрАТ «Гал-ЕКСПО».

Основна мета цьогорічного Форуму – активізація розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, просування українського турпродукту на міжнародний ринок, популяризація туристичних можливостей та маловідомих об’єктів України, демонстрація широкому колу фахівців новітніх досягнень в сфері послуг, створення майданчика  для проведення переговорів, в тому числі, з іноземними учасниками.

         Тематичні розділи XVI міжнародної  виставки-ярмарку “ТурЕКСПО” :

Туристичні продукти та інфраструктура Львівщини. Маловідомі туристичні об’єкти України. SPA та оздоровчий туризм. Активний, пригодницький та екологічний туризм. Заклади розміщення, відпочинку та оздоровлення. Транспортні та авіа послуги. Страхування в туризмі. Інформаційні технології  в туризмі. Туристичні офіси світу

        Тематичні розділи   IX спеціалізованої виставки   “Готельний та ресторанний бізнес”:                 

Оснащення та меблі для готельних комплексів, санаторіїв, кафе, барів, ресторанів. Обладнання для професійного прибирання. Програмне забезпечення та засоби автоматизації. Санітарно-гігієнічне обладнання і матеріали. Професійний посуд та аксесуари. Спецодяг та уніформа для персоналу. Текстиль, білизна, інтер’єрні рішення. Продукти харчування та напої для ресторанів, кафе, барів. Вендінг. Конференц-обладнання. Продукція для Wellness & SPA салонів.

1-23 жовтня 2015 Тематичні розділи VIII спеціалізованої виставки                        “Континент розваг: Спорт •Відпочинок •Дозвілля”:

Розважальні автомати та стимулятори. Музичні автомати та системи „карооке”. Інтерактивні та лазерні ігри. Паркове обладнання. Надувні атракціони та аероконструкції. Сухі басейни та м’які ігрові модулі. Дитячі ігрові майданчики та лабіринти. Атракціони для сімейного відпочинку. Більярд, боулінг, дартс, гольф. Товари та обладнання для подорожей, дозвілля та розваг. Спортивні клуби та фітнес-центри. Спортивне обладнання та інвентар.

                         Базові ціни виставкових заходів :
Вартість одного квадратного метра виставкової площі:
– закритої – 1200* грн/м2
– відкритої – 500* грн/м2
Організаційний внесок:
– фірми-учасника (включно з участю одного представника) – 900* грн
– за участь кожного наступного представника фірми – 600* грн
Обов’язкова інформація в каталозі виставки:
– для учасників – 400* грн
– для заочної участі – 800* грн

Розміщення реклами в каталозі виставки (ф. 105×205)
кольорова:

– остання сторінка обкладинки – 1600 грн
– 2 або 3 сторінка обкладинки – 1400 грн
– на кольорових вкладках – 1200 грн
– чорно-біла (в загальному рекламному блоці) – 500 грн

  *Ціни подані з урахуванням ПДВ. Дійсні до 01.09.2015 р.                                           

    З приводу участі у Форумі та виставкових заходах слід звертатись до організаторів : приватне акціонерне товариство «Гал-ЕКСПО» тел.: (032) 294-91-12, факс: (032) 297-17-56. http://www.galexpo.com.ua  e-mail: exhib@galexpo.lviv.ua Адреса: вул. Винниченка, 30, м. Львів, 79008.

 

                                   Щодо Національного конкурсу бізнес-рішень

                           для сталого розвитку малого і середнього бізнесу

Товариство з обмеженою відповідальністю “Комунікаційний хаб «Економіка» (Ekonomika Communication Hub) у партнерстві із Громадською організацією “Комунікації для змін” та за підтримки Програми розвитку ООН та Глобального економічного фонду, реалізує проект “СТАЛО”, що являє собою національний конкурс бізнес-рішень для сталого розвитку малого і середнього бізнесу.

Метою проекту “СТАЛО” є популяризація бізнес-рішень, які є дружніми до довкілля, мають позитивний соціальний ефект, а також є економічно життєздатними.

Взяти участь у конкурсі можуть компанії з сегменту малого і середнього бізнесу, що працюють в Україні, мають до 250 найманих працівників та оборот до 150 млн.грн. на рік.

Оцінюватись буде: економічний аспект, екологічний аспект, соціальний аспект, інноваційність та масштабність рішення.

10 переможців конкурсу та 10 переможців у спеціалізованих номінаціях нагородять на урочистій церемонії в кінці літа.

Призи від проекту “СТАЛО” – курс навчання в Школі підприємців, участь у фестивалі “У пошуках made in Ukraine”, абоненти на всі бізнес-заходи Ekonomika Communication Hub, менторська допомога управлінської команди Ekonomika Communication Hub.

Прийом заявок здійснюється до 30 червня 2015 року.

Детальніше про умови участі можна прочитати на http://stalo.delo.ua або звертайтеся до координатора Олени Гладських: тел.:(067) 223 06 86; stalo@ekonomica.ua; facebook.com/lena.qek.

 

 

Щодо  проведення  XVIII  міжнародної  виставки  “Деревообробка

 19-22 травня 2015 у Палаці спорту «Україна»      (м. Львів вул. Мельника, 18,) відбудеться XVIII міжнародна  виставка “Деревообробка 2015″.

          Організатор: Приватне акціонерне товариство “Гал-ЕКСПО” (79008,            м. Львів, вул. Винниченка, 30; тел.: (032) 2971369, 2970627 факс:(032) 2971756;e-mail:http://www.galexpo.lviv.ua/., співорганізатор СП «Ройек-Львів».

Відбувається захід за підтримки Української Асоціації Деревообробного Обладнання, інформаційним партнером заходу виступила газета «Деревообробник».

Міжнародна  виставка «Деревообробка  2015” – це місце концентрації представників деревообробної індустрії, можливість продемонструвати широкому колу фахівців нові досягнення, нові технології та інноваційні технологічні рішення. За роки свого існування виставка зарекомендувала себе як одна з найкращих в Україні. Понад 80 лідерів галузі, як українських виробників так і представників всесвітньо відомих брендів представлятимуть свою продукцію на виставці. Виставкова експозиція охопить широкий ряд обладнання та матеріалів для обробки деревини, виробництва меблів та виготовлення твердого біопалива.

Експозиції виставки буде насичена новинками від провідних вітчизняних та європейських виробників, яка надасть відвідувачам та експонентам широкі можливості для вивчення трендів деревообробного та меблевого ринку.

В рамках роботи виставки проводитимуться:

– Інформаційний семінар – «Досвід сертифікації ланцюга постачання деревини за схемою FSC (CoC) з погляду аудитора: проблеми, помилки, шляхи їх вирішення та перспективи».

– Інформаційний семінар – «Електронні карти та гео-інформаційні системи в лісовому господарстві».

– Засідання Української Асоціації Деревообробного Обладнання

– Конференція «Теоретичні та прикладні аспекти створення енергоощадних і екологобезпечних технологій деревообробки».

– Конкурси з цінними подарунками від Компанії Абразив та Black&Decker».

         Додаткова інформація: Тел.: (032) 297-13-69

E-mail: nml@galexpo.lviv.ua,www.galexpo.com.ua

 

З 16-18 березня 2015 року у м. Дубаї проходила щорічна Міжнародна виставка –конференція технологій та безпеки і комп’ютерного захисту для країн Близького Сходу і Африки  «ISS World Middle East and Africa -2015”

«ISS World Middle East and Africa -2015” є однією з провідних виставок у галузі демонстрації сучасних засобів технічної розвідки, а також новітніх комплексів збору аналізу та обробки даних в інтересах правоохоронних та спеціальних органів. Організатором виставки є американська компанія «TeleStrategies».

В попередні роки Україну на виставці переставляла компанія «Криптон-М»,Національний технічний університет та «Київський політехнічний інститут».

Цього року аналогічні виставкові заходи будуть проходити : 2-4 червня в Празі «ISS World», 27-29 липня в  Йоганнесбург (ПАР), 29 вересня-1 жовтня в Вашингтоні (США), 20-22 жовтня в Мехіко(Мексика) та 1-3 грудня Куала-Лумпур (Малайзія).

 

     

01.03.-05.03. 2015 у м. Дубай (Об”єднані Арабські Емірати) пройшла найбільша на Близькому Сході енергетична виставка “Middle East Electricity 2015”, яка об’єднала п’ять спеціалізованих виставок: Power Generation, Lighting, Water, Nuclear Energy, New and Renewable Energy.

Місце проведення:  виставковий центр Dubai World Trade Centre (DWTC), International Convention & Exhibition Centre (DICEC).

Організатор  заходу:  IIR Exhibitions Ltd.Federal Electricity And Water Authority UAE. Офіційний веб-сайт виставки : www.middleeastelectricity.com.

Основні напрямки “Middle East Electricity 2015”: генерація, передача та розподіл електричної енергії, освітлювальні технології та рішення, водні технології, атомна енергетика, альтернативні і поновлювані джерела енергії.

У виставковому   заході цього року взяло участь 1250 міжнародних компаній з 54 країн і понад 20000 осіб  з 126 країн світу.

Україна на виставці була представлена ПАТ“Запорожтрансформатор”, ТОВ “ ZTR-ENESTA Handelsgesellschaft” та ТОВ “Запоріжський завод кольорових металів” (ТМ “Electro Cable Group”).

Доцільною стане організація  в рамках “Middle East Electricity 2016”, яка проходитиме 1-3 березня 2016  року окремого стенду українських підприємств енергетичної галузі, що дозволить більш вагомо заявити про наявні можливості  у цій сфері  та привернути більшу увагу потенційних партнерів.

Контактна особа у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі  України Полтавець А.О. тел. (044) 286-03-37 e-mail: exib@me.gov.ua).

 

21-27 лютого 2016 року в м. Ель-Кувейт, Держава Кувейт шейха Сабахаль-Ахмадаль-Джаберас-Сабаха планується проведення Першої кувейтської міжнародної торговельної виставки під гаслом: «Кувейт – серце світової торгівлі».

Захід проходитиме під егідою Еміра Держави Кувейт шейха Сабахаль-Ахмадаль-Джаберас-Сабаха та надасть можливість встановити безпосередні контакти з представниками ділових кіл Кувейту та інших держав Близького Сходу .

Виставка являє собою унікальний шанс зустріти представників  різних компаній і напрямків під одним дахом, познайомитись з діяльністю місцевих, регіональних і міжнародних організацій, фірм, власників світових торговельних марок із різних секторів економіки, з метою зацікавлення щодо укладання договорів між Державою Кувейт та іншими країнами світу, а також підтримки іноземних інвесторів і допомоги  їм відкрити нові ринкові перспективи.

Контакти організатора:  Website: www.kif.net , е-Mail: info@kif.net

fc, www.twitter.c m/kifa8.

 

 

                                   Щодо проведення  бізнес-форуму

                                                       “Перспектива”

 21-22 травня 2015р. у м.Львові  на  «Ринок сільськогосподарської продукції “Шувар” (79070, м. Львів, вул. Хуторівка, 4-б) відбудеться бізнес-форум “Перспектива”, який має на меті розвиток сільської місцевості, створення нових робочих місць, залучення інвестицій у регіон, підвищення якості продукції, розвиток співпраці між фермерськими господарствами та туристичним сектором .

Одним із важливих аспектів сьогодення є працевлаштування переселенців з Криму та Сходу країни, які знаходять притулок в сільській місцевості і мають бажання працювати, велику мотивацію до створення сімейного бізнесу. Виходячи з цього, проведення форуму підтримує Координаційна Рада громадських організацій та ініціатив, які займаються питаннями розвитку громадянського суспільства, допомоги, працевлаштування та соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб.

Контактна  інформація  організатора: Західне представництво Наукової промислової групи «Еко-Інформ-Сервіс», тел. 050-607-62-04, есоіпform2001@mail,com.

Проект

Програми бізнес- форуму “Перспектива”:

(21-22 травня 2015р., м Львів, ринок “Шувар”)

     Ідея форуму – створення майданчика для комунікацій між учасниками ринку, оптимізація туристичного, ресторанного, аграрного бізнесу, підвищення якості продукції та послуг, обмін досвідом та розвиток співробітництва.

У рамках бізнес- форуму відбудуться виставки:

1.Виставка – ярмарок «Час купувати українське» – презентація продукції
українських виробників та фермерів;

2.Агропромислова виставка «Земля та бізнес» – сучасні технології для розвитку агробізнесу, обладнання для переробки, зберігання продукції, тара та упаковка.

3.Виставка «Отель-Ресторан-Маркет» – презентація сучасних технологій, обладнання, оснащення, програмного забезпечення для підвищення якості обслуговування клієнтів.

Тематика форуму:

– Хартія української кухні – новий тренд українського бізнесу;

– розвиток  виробництва  місцевих  продуктів,     розширення  асортименту, сучасні технології переробки, зберігання;

– розвиток    сімейного фермерства, агротуризму,    створення фермерських ринків;

  • підвищення якості продукції,  адаптація українського законодавства до

Європейських вимог, перспективи виходу на європейські ринки;

  • залучення   внутрішніх   та   зовнішніх   інвесторів   у   розвиток сільських

територій та ринкової інфраструктури, створення нових робочих місць;

  • проблеми іміджу   українських   продуктів,   регіональні   та   традиційні

продукти;

  • сучасні технології   приготування,   підвищення   якості   обслуговування

клієнтів.

У рамках Форуму відбудуться:

–  дегустаційні конкурси українських та місцевих продуктів;

  • кулінарні конкурси: «Найкраще меню з локальних продуктів», «Найкраще

Українське меню»;

  • презентація та   майстер-класи   від   партнерів   –   сучасні   технології

та обладнання;

  • круглі столи та семінари, засідання Робочої групи з  організації «Дня

української кухні»;

–  центр закупівель, проведення ділових переговорів, включення контрактів

–  біржа вакансій, презентація навчальних програм

Контакти організатора: т.050-607-62-04,063-825-73-88, есоіпform2001@mail,com.

 

 

З 28 по 30 травня 2015 у  Виставковому центрі «Атакент» (Алма-Ата, Казахстан) буде проводитись «Central Asia Office» 2015- І-ша Міжнародна виставка  обладнання для офісу, дизайну та канцелярських товарів у Центрально – Азіатському регіоні.

Мета тематичної виставки – створити універсальну платформу для бізнесу професіоналам, що працюють в одній сфері.

            Основні розділи виставки:

  • Канцелярські товари, шкільне приладдя, обладнання для презентацій, навчання, демонстрацій;
  • організація робочого місця, настільні приладдя, зберігання та архівація документів, папір і паперові товари;
  • офісна техніка, витратні матеріали для офісної техніки, штемпельне обладнання, програмне забезпечення, засоби зв’язку, безпека офісу, меблі та сейфи;
  • шкіргалантерея, портфелі, валізи, аксесуари; сувеніри та подарунки, мистецтво та ремесло, аксесуари для офісу.

«Central Asia Office» 2015 є гарною можливістю для просування

товарів у всі регіони Центральної Азії через представників надійних гуртових компаній і торгових мереж.

          Сайт виставки: http://www.officexpo.kz/ru/exhibition-info.

З 21 по 29 травня 2015 року в Центральному павільйоні Національної виставки компанії “Узекспоцентр” у м. Ташкент (Республіка Узбекистан) планується проведення Х Міжнародної спеціалізованої виставки-продажу міні-технологій і компактного обладнання для сільського господарства “Uzbekistan Agrominitech Expo-2015″.

Організаторами виставки є: Міністерство зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій і торгівлі Республіки Узбекистан, ТПП Узбекистан та Асоціація фермерських господарств.

Виставка включає 10 тематичних розділів, за якими проводитимуться окремі семінари .За більш детальною інформацією щодо участі у Виставці звертатися за тел. (99871) 2385610, 2345440, 2344088; e-mail: info@uzexpocentre.uz , minitech@uzexpocentre.uz .

Детальна інформація про виставковий захід на сайті: http://www.agrominitech.mfer.uz або зв’яжіться з нами по електронній пошті marketing@umie.uz .

                           

                                                  Щодо проведення VIII спеціалізованої 

виставки «Тепло. Вода. Повітр’я 2015»       1–3 квітня 2015 р. у  Палаці спорту «Україна»     (вул. Мельника, 18, м. Львів) відбудеться VIII спеціалізована виставка «Тепло. Вода. Повітря 2015».    Організатор виставки : компанія  Expolviv (вул. Городоцька, 172/403, Львів, Україна; Expolviv 79069, а/с 8304.Тел. +38 032 244-18-88,240-24-54). Захід  має на меті надати можливість скористатися досвідом провідних виробників, ознайомитись з найсучаснішими тепло-, енерго-, ресурсоощадними технологіями та матеріалами для виробництва, встановлення, експлуатації інсталяційних систем опалення, вентиляції, кондиціювання, водопостачання та водовідведення, водоочищення, сучасних засобів автоматизації.Особливу увагу на виставці буде приділено енергоощадним, відновлюваним технологіям виробництва енергії.Тематичні розділи виставки :опаленнякліматизаціяводопостачання та водовідведенняавтоматика, прилади обліку і контролюарматура трубопровіднасантехнікапомпитруби та фітингигазове обладнанняальтернативна енергетикаізоляційні матеріали

герметики, клеї, лаки, фарби

інструменти

допоміжне обладнання і матеріали

монтаж та проектування

програмне забезпечення

Програма роботи виставки :

1 квітня 2015 р.
11:00 Церемонія відкриття виставки
12:00 Прес-конференція
18:00 Закінчення роботи виставки

2 квітня 2015 р.
10:00 Початок роботи виставки
10:00-11:30 Міні-презентація компаній.
12:00-14:00 Змагання технологій: опалення будівель.
18:00 Закінчення роботи виставки

3 квітня 2015 р.
10:00 Початок роботи виставки
10:00-11:30 Міні-презентація компаній.
12:00-14:00 Змагання технологій: вентилювання та віконні системи.
17:00 Закінчення роботи виставки, демонтаж стендів та виїзд учасників

                Детальніше на сайті виставки:  http://elk.expolviv.ua

 

                                                      Щодо проведення XVII

                                                           Міжнародної багатогалузевої

                                         виставки-ярмарку «Брест. Співдружність – 2015»

 

23-26 квітня 2015 року в м. Бресті (Республіка Білорусь) в легкоатлетичному Манежі (вул. Московська, 151)          відбудеться                                                                          XVII Міжнародна багатогалузева виставка-ярмарок «Брест. Співдружність — 2015». Організаторами виступають Національний виставковий центр «БелЕкспо», Управління справами Президента Республіки Білорусь і Брестський обласний виконавчий комітет.

Виставка – один з найбільших регіональних виставкових заходів, на якій буде представлено широкий спектр товарів народного вжитку, продукції виробничо-технічного призначення, харчової промисловості тощо. У минулі роки в роботі виставки взяли участь більше 100 підприємств та були присутні делегації з 11 країн світу.

З питань участі у виставці слід звертатися до організаторів заходу: тел. (+375 162) 20 99 72, 20 99 47, 20 99 36, (+375 17) 334 26 78.

Детальна інформація розміщена  на сайтах: www.brest-region.by та www.belexpo.by.

 

16-17 квітня 2015 р. у м. Київ Торгово-промислова палата України за підтримки Кабінету Міністрів України та у співпраці з органами державної влади, громадськими та бізнес-організаціями проводить Перший національний форум з підтримки експорту.

Даний захід проводиться для вітчизняних експортерів та тих підприємств, які мають намір вивести свої товари і послуги на ринки країн світу, а також покращити умови ведення бізнесу та залучити інвестиції в Україну.

Програмою заходу передбачено проведення гала-сесії за участю Прем’єр-міністра України А. Яценюка, членів Уряду, іноземних гостей, фінансово – кредитних агентств, представників бізнесу, загалом планується провести: пленарне засідання, панельні дискусії, круглі столи.

До участі у заходах Форуму в якості спікерів запрошені керівники і СЕО провідних українських та іноземних компаній, інвестиційних, інших фондів, що займаються фінансовою і технічною допомогою, міжнародних і вітчизняних фінансово-банківських установ, кредитно-експортні агентства іноземних держав, дипломатичні представництва іноземних країн, представництво Європейської комісії в Україні та представники Європейського союзу, інших міжнародних організацій.

Основною метою Форуму є обговорення широкого кола питань, пов’язаних із підтримкою і просуванням товарів та послуг вітчизняних підприємств – експортерів на ринки іноземних країн, насамперед до країн ЄС, подолання технічних бар’єрів, , видача сертифікатів відповідності, ліцензування продукції, обговорення проблем малого та середнього бізнесу при здійсненні експортно-імпортних операцій, тощо.

Захід передбачає проведення зустрічей керівників українських та іноземних підприємств з урядовими посадовцями України, організація зустрічей у форматі В2В (за окремими заявками).

Місце проведення форуму: м. Київ, вул. В.Житомирська, 33, Конгресно-виставковий центр ТПП України Chamber Plaza.

Детальна інформація про форум на сайті: www.exportua-forum.com, з усіх питань щодо участі у Форумі  звертатися за тел. 044 586 40 15.

 

 

                Щодо проведення XI спеціалізованої    виставки «ЕЛЕКТРИКА 2015»

  Повідомляємо , що 25–27 березня 2015 р. у Палаці спорту «Україна» (вул. Мельника,18, м. Львів) буде проводитись виставка “ЕЛЕКТРИКА 2015″.

Організатор виставки : компанія  Expolviv (вул. Городоцька, 172/403, Львів, Україна; Expolviv 79069, а/с 8304.Тел. +38 032 244-18-88,240-24-54).

Захід  надасть прекрасну можливість скористатися досвідом провідних виробників, ознайомитися з найсучаснішими технологіями для виробництва, передачі та розподілу електроенергії, найновішими енергоефективними освітлювальними технологіями та обладнанням для промислового, комунального, архітектурного та спеціального освітлення, промисловою автоматикою. Особливу увагу на виставці буде приділено енергозбереженню, автоматизації виробничих процесів, а також електронним компонентам;  буде представлена продукція радіоелектронної, електротехнічної промисловості, приладобудування, промислових систем автоматизованого управління, засоби для передачі та розподілу електроенергії і системи енергозбереження.

Особливість виставки “ЕЛЕКТРИКА 2015” полягає в можливості особистого спілкування керівників підприємств, обміну досвідом та професійному зростанню фахівців, можливості відслідковувати найновіші технології та інновації в галузі, досліджувати та вивчати ринок.

   Тематичні розділи виставки:

– виробництво, передача та розподіл електроенергії
– комутаційні апарати
– кабелі та проводи
– силова електроніка
– контрольно-вимірювальна техніка
– пристрої захисту та автоматики
– освітлення
– електроінсталяція

   Програма роботи виставки:

                                        25 березня 2015 р.
11:00 Церемонія відкриття виставки
12:00 Прес-конференція
18:00 Закінчення роботи виставки

                                        26 березня 2015 р.
10:00 Початок роботи виставки
10:30–12:30 Семінар на тему: «Модернізація освітлення промислових об`єктів». Організатор: ТОВ «Компанія «Вітава».
13:00–15:00 Семінар на тему: «Огляд іновацій систем автоматизації та комутаційної апаратури виробництва Siemens». Організатор: ДП «Сіменс Україна».
15:30–16:30 Семінар на тему: «Огляд низьковольтної електротехнічної продукції ТМ «ЧИНТ». Організатор: ТОВ «Жеджианг Чинт Електрикс».

18:00 Закінчення роботи виставки

                                         27 березня 2015 р.
10:00 Початок роботи виставки 15:00 Церемонія нагородження дипломами учасників виставки
17:00 Закінчення роботи виставки, демонтаж стендів та виїзд учасників

Детальніше на сайті виставки:  http://elk.expolviv.ua

 

 

                                                           Щодо проведення  V спеціалізованої виставки                                                                                             «Метал. Обладнання. Інструмент – 2015»

  Повідомляємо, що 25–27 березня 2015 року у Палаці спорту «Україна» (вул. Мельника,18, м. Львів) буде проводитись   V спеціалізована виставка «Метал. Обладнання. Інструмент – 2015».

Організатор виставки : компанія  Expolviv (вул. Городоцька, 172/403, Львів, Україна; Expolviv 79069, а/с 8304.Тел. +38 032 244-18-88,240-24-54).

На виставці будуть представлені сучасні технології, які є найкращим чинником технічного переоснащення машинобудівної промисловості України.

Захід  має на меті ознайомити: з сучасним обладнанням для виробництва та обробки металу, виробництвом кріпильних елементів; допоміжним технологічним обладнанням;обладнанням для відновлення та захисту металевих поверхонь; технологією з’єднання та захисту; арматурою, фітингами, різноманітним інструментом та ін.

Тематичні розділи виставки :

  • обладнання для обробки металу ;
  • металорізальні верстати та оснастка ;
  • металорізальні інструменти ;
  • зварювальне обладнання ;
  • допоміжне металообробне обладнання;
  • ручний інструмент для слюсарних і монтажних робіт ;
  • електроінструмент ;
  • металовироби, вироби для з’єднання та кріплення ;
  • металопрокат ;
  • труби з чорних, кольорових металів та сплавів ;
  • з’єднувальні елементи труб ;
  • арматура ;
  • дріт, обробка дроту, вироби з дроту ;
  • ковальське обладнання та вироби ;
  • засоби захисту .

Учасники та відвідувачі виставки «Метал. Обладнання. Інструмент – 2015» зможуть розширити торгово-економічні зв’язки та налагодити важливі партнерські відносини.

Детальна інформація на сайті : http://met.expolviv.ua/

 

 

Щодо проведення Весняного міжнародного

будівельного форуму та виставкових заходів

 

         17-20 березня 2015 року у м. Львові  пройде Весняний міжнародний будівельний форум. У рамках форуму: XXХІ міжнародна виставка “БудЕКСПО-весна” та  Х спеціалізована виставка “Вікна. Двері. Дах”.

Місце проведення виставкових заходів: Палац спорту “Україна” (вул. Мельника,18, м. Львів).

Організатор виставок: Приватне акціонерне товариство “Гал-ЕКСПО”

79008, м. Львів, вул. Винниченка, 30; тел.: (032) 2971369, 2970627 факс:
(032)2971756;e-mail:http://www.galexpo.lviv.ua/.

Тематичні розділи виставки XXХІ міжнародної виставки “БудЕКСПО-весна” :

Технології сучасного будівництва. Будівельні та оздоблювальні матеріали. Будівельні конструкції, техніка, інструменти. Вимірювальні прилади, системи контролю та автоматичного управління. Ліфти і ліфтове обладнання. Дорожньо-будівельні машини й устаткування. Електротехнічне обладнання. Проектування, архітектура, реставрація. Басейни. Системи гідро-,тепло-,звукоізоляції. Системи опалення, водопостачання та водоочищення. Вентиляція та кондиціонування. Енергозберігаючі технології та устаткування. Світлотехніка, кабельно-провідникова продукція. Клеї, лаки, фарби. Системи безпеки будівель, засоби охорони праці, спецодяг. Програмне забезпечення.

        «На шляху до енергоефективності»
Альтернативне теплопостачання: сонячні колектори,  теплові насоси, конденсаційні, низькотемпературні котли, котли на твердому паливі
• Біопаливо. Біогаз
• Інфрачервоні обігрівачі
• Світлодіодне освітлення
• Енергозберігаючі системи вентиляції та кондиціонування
• Тепла підлога
• Системи «Пасивний дім»
• Технології «Зеленого» будівництва
• Системи інтелектуального управління
• Енерго та тепло аудит

Тематичні розділи виставки Х спеціалізованої виставки                     “Вікна. Двері. Дах”:

Вікна та двері металопластикові, дерев’яні та з алюмінієвого профілю. Металеві, протипожежні, броньовані та автоматичні двері. Обладнання та комплектуючі для виробництва вікон та дверей. Матеріали, інструмент та комплектуючі для виробництва і монтажу конструкцій. Обладнання для обробки деревини, металу, скла. Жалюзі, ролети, ворота, шлагбауми та турнікети. Фурнітура та аксесуари. Замково-залізні вироби.
Покрівля та фасади, сайдинг. Світлопрозорі конструкції, зимові сади, оранжереї. Вітражі, лоджії, балкони. Скло в будівництві, архітектурі та

інтер’єрі. Віконний декор. Програмне забезпечення. Віконні провітрювачі засоби захисту, лако – фарбові матеріали.

         ПРОГРАМА РОБОТИ  ВЕСНЯНОГО БУДІВЕЛЬНОГО ФОРУМУ

17 березня

11.00             Прес-конференція з нагоди відкриття форуму.

12.00             Урочисте відкриття форуму.

12.15-12.45   Енергоефективні віконні та фасадні системи REHAU . Переваги та можливості. Організатор: REHAU.

12.45-13.30 Програма підвищення енергоефективності у Львівській області   Організатор: Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження у Львові.

13.30-14.15 UKEEP  Програма фінансування та консалтингова підтримка проектів з енергоефективності. Організатор:UKEEP.

14.15-15.00 Впровадження енергоефективних проектів з міжнародними партнерами: цикл реалізації в українських реаліях. Організатор: Cconsulenten Ukraine.

15.00-15.45  Кредитна підтримка програм з енергоефективності. Організатор: ТОВ Греса- груп та Укргазбанк.

15.45- 16.15  Зелене будівництво. Організатор: Дельта Проект Консалтинг

16.15-17.00   Досвід реалізації енергоефективних заходів в ОСББ.                Організатор: Голова ОСББ МЖК Каменяр.

17.00-17.30   Енергозбереження з фасадними системами Бауміт. Організатор: ТОВ«Бауміт Україна».

17.30-18.00   «Досвід заміщення природного газу біомасою із застосуванням котлів HERZ ». Організатор: Компанія HERZ Україна.

18.00             Закінчення роботи форуму.

18 березня

10.00             Початок роботи форуму.

10.00-16.00   Практичні підходи до використання відновлювальної енергетики -джерела фінансування та техніко-економічна ефективність. Організатор: Агенція Європейських Інновацій .

12.00-13.00   На що звертати увагу при виборі вікон-поради від фахівця компанії REHAU. Організатор: Rehau.

13.00              Майстер-клас з комплексного відновлення дерев’яних вікон

Організатор: ГГО “Екоклуб”,  м. Рівне, проводить координатор проектів Ілля Єременко.

16.00-16.45    Енергоефективність у містах.

18.00              Закінчення роботи форуму.

9 березня

10.00                Початок роботи форуму.

10.00-10.45     Теплові насоси. Досвід впровадження в Україні. Організатор: компанія R-Energy.

10.45-11.30      «Гаряче водопостачання багатоквартирних будівель за допомоги геліосистем з можливістю кредитування для ОСББ» .

Організатор: «Атмосфера».

12.00-13.00      Енергозберігаючі рішення з віконними системами REHAU. Можливості зниження тепловтрат завдяки застосуванню інноваційної системи профілів REHAU GENEO. Організатор: Rehau.

13.00-14.00       Молодіжна ініціатива Точки Тепла. Волонтерська інформаційна кампанія задля енергозбереження. Організатор: Українська молодіжна кліматична асоціація.

14.00-15.00      Конференція” Будівельний кластер – реалізація завдань енергозбереження”.

Організатор:    Асоціація будівельників “Будіндустрія”.

18.00                 Закінчення роботи форуму.

20 березня

10.00             Початок роботи форуму.

10.30-11.30   Семінар “Якість води в Західному регіоні України та методи її очистки ”      Організатор:WaterNet .

14.00             Закінчення роботи форуму.

Щодо проведення Всеукраїнського

              благодійного Великоднього  ярмарку

 

З 9 по 11 квітня 2015 року у  ДП Національному центрі ділового та  культурного співробітництва   «Український дім” ( вул. Хрещатик 2, Київ, 01001, Україна) за підтримки Державного управління справами пройде Всеукраїнський  благодійний Великодній ярмарок.

До участі у  ярмарку запрошуються підприємства харчової та переробної промисловості всіх областей України, народні майстри, творчі майстерні, сувенірні компанії, які отримають можливість представити та реалізувати свою продукцію в центрі столиці та у кращих українських традиціях продемонструвати підготовку до Великодніх свят.

Контакти організатора:   ДП Національний центр ділового та  культурного співробітництва    «Український дім”, вул. Хрещатик 2, Київ, 01001, Україна. http://www.icc-kiev.gov.ua.

        Контактна особа : Нікіфорова  Олена Вікторівна- менеджер відділу забезпечення та проведення заходів Тел.: +38 (044) 278 84 90

Моб.:+38 (067) 434 68 44 E-mail: nikiforova@icc-kiev.gov.ua

Додаток :  умови участі у Всеукраїнському  благодійному Великодньому  ярмарку  на 2 аркушах.

 

 підтримки Державного управління справами  Президента України

     ДОГОВІР- ЗАЯВКА № ____

         НА УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ БЛАГОДІЙНОМУ  ВЕЛИКОДНЬОМУ ЯРМАРКУ

з 9 по 11 квітня 2015року

 

м. Київ  «___» ___________ 2015 р.

 

Державне підприємство «Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український дім» (далі – Організатор), в особі Директора Стельмащука Юрія Івановича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ___________________________________________________ (далі – Учасник) з іншої сторони, а разом  іменуються сторони, підписали даний договір – заявку (далі – договір) про таке:

  1. Предмет Договору

1.1. Організатор організовує підготовку та надання експозиції площі для участі у Всеукраїнському благодійному Великодньому ярмарку (далі – Ярмарок )  з 9 по 11 квітня  2015 року за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик,2.

1.2. Учасник погоджується взяти участь у Ярмарку та зобов’язується  здійснити оплату згідно з п. 2.3. цього Договору.

1.3. Для відвідувачів Ярмарок буде працювати: з 9 по 11 квітня 2015 року з 10 – 00 год. до 19 – 00 год.

Дані про Учасника

Контактна особа: Виставкова продукція:
Поштова адреса:
Тел/факс: Е-mail:
Моб.тел.: http://
Назва організації  на фризі:
Назва організації для диплому учасника:

 

Участь у Ярмарку підтверджуємо і замовляємо виставкову площу _______ м. кв.

Заповніть, будь ласка, заявку та відправте в оргкомітет виставки: nikiforova@ icc-kiev.gov.ua, моб. (067) 434-68-44

  1. Вартість участі та порядок оплати

2.1. Вартість наданих Організатором Учаснику послуг за 1 м2 становить 700,00 грн.  (сімсот  гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20%. До вартості послуг входить: площа, задня та бокові стінові панелі, стіл, 2 стільці, напис на фризовій панелі,  кошик для сміття, охорона в неробочі години, прибирання та винесення сміття з кошиків.

2.2. Загальна вартість послуг, наданих Організатором Учаснику, становить ______________________________________

(___________________________________________________________) у т.ч. ПДВ 20%.

2.3. Оплата послуг за цим Договором здійснюється на підставі рахунку – фактури, виставленого Організатором у готівковій або безготівковій формі. Експозиційна площа вважається зарезервованою лише у випадку 100% оплати послуг, визначеної в п. 2.2 цього Договору, не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку роботи Ярмарку .

2.4. За результатами наданих послуг складається Акт прийняття – здачі наданих послуг (далі – Акт). У разі не підписання Учасником Акту протягом 3-х банківських днів з дати закінчення Ярмарку та ненадходження від нього протягом цього терміну мотивованої відмови від підписання Акту, Акт вважається підписаним, а послуги наданими Організатором в повному обсязі відповідно до умов цього Договору.

  1. Відповідальність сторін

3.1. Учасник несе повну матеріальну відповідальність за збереження наданого йому Організатором приміщення чи іншого майна і зобов’язується використовувати надане йому приміщення чи майно виключно для проведення Ярмарку.

3.2. У разі псування (пошкодження) або втрати майна Організатора Учасником (його експонентами або підрядниками), Учасник зобов’язаний відшкодувати нанесені Організатору збитки шляхом відшкодування вартості пошкодженого майна за цінами на день виконання зобов’язань або має повернути таке ж майно взамін пошкодженого протягом п’яти робочих днів.

3.3. За невиконання або неналежне виконання умов даного Договору Сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України та даного Договору.

3.4. У випадку несвоєчасного здійснення Учасником платежів за цим Договором, Учасник сплачує пеню за кожний день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня, від суми простроченого зобов’язання.

3.5. У разі несвоєчасного здійснення Учасником платежів згідно даного Договору, Організатор залишає за собою право відмовитись від надання послуг, визначених цим Договором, а також анулювати несплачений у вказаний термін рахунок.

3.6. У разі відмови Учасника від участі у Ярмарку та/або його відсутності на Ярмарку, попередньо сплачена ним сума не повертається.

3.7. Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути з цього Договору, або у зв’язку з ним і не будуть врегульовані шляхом переговорів, підлягають вирішенню в судовому порядку згідно чинного законодавства України.

  1. Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін

Організатор                                                                                                                      Учасник

  ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО

 «Національний центр ділового та культурного                                                  ______________________________________

 співробітництва «Український дім»:                                                                                   (реквізити)

01001, м Київ, вул. Хрещатик, 2                                                                 ______________________________________

Р/р № 26001001121282 в  ПАТ “КБ “ХРЕЩАТИК”,                               ______________________________________

МФО 300670, код ЄДРПОУ 34299989                                                                                     (посада)

Тел.: +38(044)2788490, факс: +38(044)2783386                                                         ______________________________________

ІПН: 342999826596, свід. Платника ПДВ № 100274747                                                          (М.П. і підпис)

Директор _________________ Ю.І. Стельмащук

 

 

Перелік документів необхідних для укладання договору:

 

  1. Юридичним особам:

1.1. Копія установчих документів (Статут, Положення)(перша та остання         сторінка).

1.2. Копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи чи виписка з ЄДР

1.3. Копія довідки про взяття на облік платника податків.

1.4. Копія довідки про сплату ПДВ, або копія довідки про статус                                      неприбуткової організації.

1.5. Копія відомостей з ЄДРПОУ.

1.6. Копія рішення про внесення до реєстру неприбуткової організації (ДПІ)

1.6.1. Інформаційна довідка в якій вказуються:

1.6.2.Банківські реквізити.

1.6.3. Прізвище, ім`я, по батькові та посада особи, що підписує договір.

1.7. Довіреність особи уповноваженої підписувати договір.

 

  1. Фізичним особам – підприємцям:

2.1. Копія свідоцтва про реєстрацію фізичної особи-підприємця.

2.2. Копія паспорта фізичної особи-підприємця.

2.3. Копія довідки про взяття на облік платника податків.

2.4. Копія довідки про сплату ПДВ, або свідоцтво про сплату єдиного податку.

2.5. Банківські реквізити (у разі наявності).

 

  1. Фізичним особам:

3.1. Копія паспорта.

3.2. Копія ідентифікаційного кода.

 

 

 

 

 

 

9 – 11 квітня 2015 року за підтримки Державного управління справами, в ДП Національний центр ділового та  культурного співробітництва   «Український дім” ( вул. Хрещатик 2, Київ, 01001, Україна) відбудеться Всеукраїнський  благодійний Великодній ярмарок.

До участі у  ярмарку запрошуються підприємства харчової та переробної промисловості всіх областей України, народні майстри, творчі майстерні, сувенірні компанії, які отримають можливість представити та реалізувати свою продукцію в центрі столиці та у кращих українських традиціях продемонструвати підготовку до Великодніх свят.

Мета заходу – популяризація унікальних традицій та культури  нашої держави, підтримка вітчизняних товаровиробників, підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції. Під час Всеукраїнського благодійного Великоднього  ярмарку відбудеться благодійний збір продуктів харчування та коштів для дітей-переселенців зі Сходу України.

Досвід проведення виставкових заходів в ДП «Український дім» свідчить, що передсвяткові ярмарки користуються великим попитом у киян і гостей столиці. На офіційному відкритті присутні представники державних органів влади,посли іноземних держав в Україні, що надає можливість розширення ринків збуту продукції та налагодження взаємовигідних відносин для подальшого співробітництва.

  Контакти організатора:   ДП Національний центр ділового та  культурного співробітництва    «Український дім”, вул. Хрещатик 2, Київ, 01001, Україна. http://www.icc-kiev.gov.ua.

        Контактна особа : Нікіфорова  Олена Вікторівна- менеджер відділу забезпечення та проведення заходів Тел.: +38 (044) 278 84 90

Моб.:+38 (067) 434 68 44 E-mail: nikiforova@icc-kiev.gov.ua

 

17 – 20 березня 2015 року в приміщенні Палацу спорту “Україна” (м. Львів, вул. Мельника, 18)  ПрАТ “Гал-ЕКСПО” у рамках виставкової програми проводитиме Весняний Будівельний Форум, під час якого відбудуться наступні виставки з серії “Галицькі експозиції”:

ХХХІ міжнародна виставка “БудЕКСПО-весна”;

Х спеціалізована виставка “Вікна. Двері. Дах”.

Враховуючи актуальність застосування енергоощадних технологій в будівництві та комунальній сфері, форум відбуватиметься у форматі взаємодоповнюючих заходів, що дозволить максимально охопити проблематику у сфері енергозбереження.

Детальна інформація про проведення спеціалізованих виставок у межах вищезазначеного Форуму розміщена на сайті: www.galexpo.com.uaза посиланнями:

-http://www.galexpo.com.ua/images/vustavku/budexpo-vesna/buklet2015.pdf

http://www.galexpo.com.ua/uk/exhibition-2015/214.html

– http://www.galexpo.com.ua/uk/exhibition-2015/218.html

Щодо міжнародних виставкових

     заходів в Пакистані                      

         15-17 грудня 2015 року у Міжнародному виставковому центрі м. Карачі (Пакистан ) буде проведено XI-ту міжнародну азійську виставку будівельного обладнання, матеріалів та меблів «XIBuildAsiaInternationalExhibitionandConference»,яка включатиме такі виставково – ярмаркові заходи :

–         XI – а азійська виставка кам’яної промисловості  «XIPropertyAsia» (www.propertyasia.com.pk).

–         XI -а азійська виставка меблевої  продукції XI FurnitureAsia(www.furnitureasia.com.pk)

–         XI -а азійська виставка нерухомості «XIPropertyAsia» (www.propertyasia.com.pk.)

Організатором згаданих заходів є компанія EcommerceGatewayPakistan (Pvt) Ltd .

За більш детальною інформацією щодо проведення вищезазначеного заходу та умов пропонуємо звернутися до організаторів: info@buildasia.net  тел.:(+92-21)111-222-444, факс (+92-21)345-363-30,www.buildasia.net.

Щодо туристичної виставки у м. Акапулько

(Мексиканські Сполучені Штати)

        23 до 26 березня 2015 року  у  м. Акапулько (Мексиканські Сполучені Штати) проходитиме туристична виставка “ 40-річчя TianguisTuristico”, метою якої є розвиток туристичної галузі в Мексиці, залучення туристів та продаж туристичних послуг.

Організаторами заходу є Міністерство туризму Мексики та Рада з туризму Мексики.

Більш детальна інформація щодо проведення вищезазначеного заходу розміщена на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку в рубриці “Виставкова-ярмаркова діяльність”, а також на веб-сайті організаторів                                       htpp// tianguisturisticomexico.com.mx.

    Щодо виставки у м.  Кадуна (Нігерія)

 24 квітня до 15 травня 2015 року у м.Кадуна (Федеративна Республіка Нігерія) буде проведено 36-ту Міжнародну виставку-ярмарок “Просування внутрішнього виробництва для сталого розвитку Нігерії”. Організатором виставки-ярмарку є Торгово-промислова, видобувна та сільськогосподарська палата штату  Кадуна .

Більш детальна інформація щодо проведення вищезазначеного заходу розміщена на офіційному    веб-сайті    Мінекономрозвитку    в   рубриці    “Виставкова-ярмаркова діяльність”, а також на веб-сайті організатора заходу htpp//kadccima.org.ng/content/about.

 

Щодо проведення XVIII Міжнародної

сільськогосподарської виставки “Fiagrop 2015”  

На виконання листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі  України  № 4301-06/43073-03 від 11.12.2014 року, повідомляємо, що  у період з 15 по 22 березня 2015 року у м. Гавана, Ранчо Бойєрос (Республіка Куба) буде проведено XVIII Міжнародну сільськогосподарську виставку “Fiagrop 2015”.

Організаторами заходу є Міністерство сільського господарства Куби, Кубинська асоціація сільського та лісового господарства, Торгова палата Республіки Куба. Основною метою виставки є сприяння прямому обміну досвідом та інформацією між підприємцями та виробниками, активізація експорту та імпорту продовольства і послуг.

Тематика виставкового заходу: сільське, лісове господарство.

Більш детальна інформація щодо проведення вищезазначеного заходу розмішена на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку в рубриці “Виставкова-ярмаркова діяльність, а також Feryexpo@hab.minag.cuferiaagro@hab.minag.cu.

 

 

Щодо проведення Першого Глобального саміту

з питань хімічної захищеності і безпеки та

виставки-ярмарку технологій хімічної промисловості

(м. Кєльце, Польща, 15 – 18 листопада 2015 року )

  Повідомляємо , що у період з 15 по 18 листопада 2015 року у м. Кєльце (Польща) буде проведено перший Глобальний саміт з питань хімічної захищеності та безпеки, а також виставка-ярмарок технологій хімічної промисловості. Зазначені заходи мають наступні тематичні напрямки:                                                  –   хімічна захищеність і безпека та верифікація хімічної промисловості;               –   допомога і захист;                                                                                                                  –   безпека транспортування токсичних хімікатів;                                                     –   виявлення загроз, захист та реагування на загрози в хімічній галузі;                      –   поводження та утилізація токсичних хімікатів та відходів. Організаторами заходу виступають Міжнародний центр хімічної захищеності та безпеки (ICCSS) в м. Варшава та Конгрес-центр у м. Кєльце (Польща).                                                                                                                                Основною метою Саміту є покращення спроможностей державного та приватного секторів у забезпеченні хімічної безпеки та захищеності, встановлення контактів та обмін кращими практиками та досвідом, активізація національної та міжнародної співпраці у галузі хімічної захищеності і безпеки. До участі у заході запрошуються представники урядових структур, підприємств, наукових кіл, промислових об’єднань, неурядових організацій, національні та міжнародні оператори та незалежні експерти. Більш детальна інформація щодо умов участі розміщена на офіційному сайті організаторів зазначеного саміту та виставки www.chemss2015.org.

Щодо  проведення виставки

та конгресу з питань оздоровчого туризму,

медичних технологій “Health Expo”

  Повідомляємо, що у період з 10 по 13 грудня 2014 року у м. Стамбул (Турецька Республіка) буде проведено виставку та конгрес з питань оздоровчого туризму, медичних технологій “Health Expo”. Тематичними розділами даного заходу будуть:

  • альтернативна та нетрадиційна медицина;
  • послуги з охорони здоров’я;
  • стоматологічне обладнання та матеріали;
  • лікарські та фармацевтичні вироби;
  • медична освіта та короткострокове навчання;
  • медичний та спеціалізований професійний одяг;
  • медичні дослідження та обладнання для лабораторій;
  • діаліз – обладнання та матеріали;
  • ортопедична продукція та вироби протезування, догляду за ранами;
  • спортивна медицина;
  • продукти харчування та логістика для медичних установ;
  • профілактика і лікування хвороб;
  • продукція для внутрішньовенного і внутрішньоартеріального застосування;
  • продукція для дихальних апаратів, анестезії, реанімації, стерилізації, хірургії;
  • продукція для контролю і спостереження стану здоров’я пацієнтів;
  • медична діагностика, візуалізація та використання ядерної медицини;
  • фізична професійна терапія та реабілітація хворих;
  • екстрена медична допомога та польова медицина;
  • засоби життєзабезпечення людей з обмеженими фізичними можливостями;
  • послуги у сфері охорони здоров’я;
  • послуги з обслуговування і ремонту медичного хірургічного обладнання;

      Більш детальна інформація щодо умов проведення вищезазначеного заходу розміщена на веб-сайті організаторів: www.cnrhealthexpo.com.                         

Інформація

щодо проведення у 2015 році

найбільш рейтингових міжнародних ярмарково-виставкових заходів

 у Республіці Вірменія

 

Місце проведення виставкового заходу Назва виставкового заходу Термін проведення виставкового заходу Організатор виставкового заходу Спеціалізація виставкового заходу
Єреван ЕХРОвул.А.Акопяна, 3 (на території Мергелян інституту) «Кавказ Будівництво і Ремонт»Дванадцята міжнародна спеціалізована виставка 13-15 березня 2015 року Союз промисловців і підприємців Будівельне обладнання; Ремонт; Оздоблювальні матеріали; Будівельні інструменти; Проектування; Опалювальна техніка; Будівельні послуги; Системи кондиціонування; Деревообробне обладнання
Єреван ЕХРОвул.А.Акопяна, 3 (на території Мергелян інституту) Охорона здоров’я та фармація 27–29 березня 2015 року Міністерство охорони здоровя РВ,LOGOS EXPO Center Профілактична медицина; Клінічна медицина; Стоматологія; Фармація;Діагностика; Материнство і дитинство; Медичне обладнання; Гігієна; Реабілітаційні послуги
Єреван ЕХРОвул.А.Акопяна, 3 (на території Мергелян інституту) Освіта та кар’єра 21-23 квітня 2015 року LOGOS EXPO Center Освіта в середніх навчальних закладах; Освіта у вищих навчальних закладах; Поствузовское освіта; Роль міжнародних організацій у сфері освіти; Інноваційні проекти; Віртуальні підручники і програми; Навчальні засоби; Навчальна та розвиваюча література; Типографічні послуги та канцелярське приладдя; Обладнання для навчальних закладів
Єреван ЕХРОвул.А.Акопяна, 3 (на території Мергелян інституту) Світ дитинства 6-8 червня 2015 року LOGOS EXPO Center Товари для дітей; Харчування для дітей;Медицина дітям; Навчання та освіта дітей; Фінансові послуги дітям; Дитячий відпочинок і туризм
Єреван ЕХРОвул.А.Акопяна, 3 (на території Мергелян інституту) «АРМЕНИЯ EXPO 2015»Пятнадцятий універсальний регіональний торгово-промисловий виставковий форум 4-6 вересня 2015 року Союз промисловців і підприємців,LOGOS EXPO Center Важка промисловість; Легка промисловість; Верстат%D